jb700014 Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Jeg har fått time for en Assessment day hos SAS for å jobbe som cabin crew neste uke , lurer på om det er noen her som vet hva skal skje den dagen og hva skal man forvente ... has et annet general spørsmål om å jobbe for SAS også . jeg har en 50% stilling på IKEA nå og lurer på om det er en god ide og bytte jobb hvis jeg får milugheten selvfølgeli... tror dere at IKEA er en bedre sted å jobbe i selv om jeg fgår betalt litt mer på SAS? hva hadde dere gjort hvis dere skulle velge mellom å være ansatt hos IKEA eller SAS som cabin crew
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Jeg ville valgt IKEA. Men jeg liker være hjemme, og jeg HATER stå opp grytidlig. Har jobbet i resepsjon på hotell, og cabin crew sjekket omtrent alltid ut lenge før frokosten åpnet. De jeg snakket med overnattet mer på hotell enn hjemme. Anonymkode: 6590b...23b 1
jb700014 Skrevet 21. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ville valgt IKEA. Men jeg liker være hjemme, og jeg HATER stå opp grytidlig. Har jobbet i resepsjon på hotell, og cabin crew sjekket omtrent alltid ut lenge før frokosten åpnet. De jeg snakket med overnattet mer på hotell enn hjemme. Anonymkode: 6590b...23b ja du har en god point med hotel og kankje litt for mye reise ... men det skal ikke være noe problem med å stå opp tidilig siden jeg må være på jobb klokka 06 på morgen av og til på ikea og andre dager jobber enten for tidiig eller til klokka 20:30 så er allerde litt vant til dårlige arbeidtider faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå