AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Besøk reagerer på det og spør alltid om det kom noen inn døra hos oss, jeg og samboer skvetter til om vi sitter å ser en film og h*n går ut og smeller døra igjen. Det er et skikkelig smell hver eneste gang! Samboer sier det høres ut som døra er veldig treig å få igjen, men bytt den døra da for faen, tenker jeg? Naboen har bodd her i over 20 år og vi i bare noen år. Noen andre som bor tett på naboene og som irriterer seg over noe naboen(e) gjør? Anonymkode: e220f...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Ja, det høres ut som de er kronisk sinna med den smellinga, men er vel bare ei treg dør. Irriterende, spesielt når vedkommende drar på jobb i 5-6-tida. Anonymkode: 5d433...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Men.....hvorfor henvender du deg ikke til naboen og sier ifra om hvor plagsomt det er? Anonymkode: d047f...92c 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men.....hvorfor henvender du deg ikke til naboen og sier ifra om hvor plagsomt det er? Anonymkode: d047f...92c Vi gruer oss til å ta det opp, aner ikke hvordan h*n vil reagere. Virker litt sint av seg, vil virkelig ikke skape dårlig stemning. Anonymkode: e220f...2fe
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Når er leilighetsbygget fra ? Årstall Anonymkode: 6542c...9eb
BesteSofie Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi gruer oss til å ta det opp, aner ikke hvordan h*n vil reagere. Virker litt sint av seg, vil virkelig ikke skape dårlig stemning. Anonymkode: e220f...2fe Skriv en lapp og sett på døra hans? Så avslutter du med et smilefjes 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Jeg hadde en sånn nabo en gang. Hun slo døra så hardt at bilder på veggen min ristet. Jamret i hele huset, utrolig irriterende. Hun flyttet heldigvis. Anonymkode: d9900...293 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Jeg hadde en tung ytterdør og i kombinasjon med rart lufttrykk i boligen måtte jeg bruke kraft for å få den igjen. Naboen var plaga og tok det opp. Fikk en god samtale og jeg fant en løsning på døra. Ikke noe problem, det må man tåle i et borettslag ☺️ Anonymkode: 976cd...44e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 18.56): Jeg hadde en sånn nabo en gang. Hun slo døra så hardt at bilder på veggen min ristet. Jamret i hele huset, utrolig irriterende. Hun flyttet heldigvis. Anonymkode: d9900...293 Dette er første gang jeg har hørt om en dør eller et hus som jamrer Hva sier huset når det jamrer da? "Ååh..aauu.. stakkars meg, det gjør så vondt i døøørkarmen..akk og ve" Anonymkode: 38dd4...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #10 Skrevet 18. desember 2022 Gi beskjed til utleier og styret om dørslamringa. Pågår dette lenge nok så blir det skader på dør og vegger. Særlig om veggene er gipsvegger. Har noen sånne naboer også, alt som hjelper er å klage og atter klage til styret til de får ut fingeren og informerer eier/utleier/leieboer om klagene som er mottatt pga slamringene. Er så mange hjernedøde folk som slamrer og bråker uten tanke for naboene sine. Helt sykt. Anonymkode: 274a5...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 Noen dører er sånn. Jeg vet vi var "den naboen" der vi bodde før, men det var ikke med vilje. Det var branndør som var veldig tung, og den "slo" hardt med mindre vi lukket den VELDIG sakte. Det rare er at det virker ikke som om noen av de hadde leilighetene hadde like larmende dører, men vår dør gikk utover inn i gangen og deres inn i leilighetene, jeg aner ikke om det har noe med det å gjøre. Vi lukket hvertfall døra normalt, men det hørtes likevel ut som om vi slo den igjen kjempehardt. Vi snakket med vaktmester som ikke forstod seg på det, han skiftet tetningslister og gjorde endel annet, men det endret seg ikke 🤷🏻♀️ Anonymkode: 809fa...1b1 1
Agatha Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 Sett på en demper? Sånn der arm som holder igjen?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Den synes jeg var uproblematisk å gi beskjed om. Litt verre med mine nattevåkne naboer som smeller i kjøkkenet som er rett inn på soverommet mitt. Anonymkode: 1a857...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå