Iselilja Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Jeg sliter med å finne gave til min svigerinne og hennes samboer. De er begge i begynnelsen av tjueårene. Noen som har noen bra forslag? Jeg skal bruke ca 2-300 kr.
Fakse Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Et bra brettspill? Du finner mye bra her: www.brettspill.no
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Kommer litt an på hva og hvor mye de har fra før, men hva med sengetøy, fine, gode håndklær? Dvd? En fin løper eller duk? Dekkeservietter, fine lys, telysestake? Ofte kjekt å få noe til hjemmet hvis en ikke har bodd sammen i veldig mange år da og har så å si alt. Hvis de liker et glass vin av og til, hva med en flaske vin? Eller vinstativ? Et morsomt brettspill hvis de liker å spille den type spill.
Dødspingvinen Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Singstar 80's om de har playstation. Det får ett par i vår vennegjeng. De er gale etter vanlig singstar, så det er på tide å utvide reportoaret litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå