Gå til innhold

Sexting i langvarig forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje jeg kan bli kreativ med emojis i stedet, det er ikke like kleint :D

Anonymkode: aae08...3c9

Jo, det liker ikke jeg i hvert fall.

Send profilbilde av deg i dusjen, og si at du tenkte på han ..............................

Jeg tror jeg bare vile fyllt ut med ......prikker..... innimellom teksten i steden for dirty ord. Fordi det er mest opphissende for meg å skulle gjette meg til hva han tenker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kanskje jeg kan bli kreativ med emojis i stedet, det er ikke like kleint :D

Anonymkode: aae08...3c9

Emojis er faktisk ganske genialt og ja mye mindre kleint. 

Anonymkode: 16313...ebb

• Liker 1
Skrevet

Ja til sexting! :) 

Hadde et slikt forhold til en ONS jeg beholdt kontakten med og hvor vi hadde planer om å treffes igjen (bodde i ulike byer). Tror aldri noen har gjort meg så kåt og smigret som hun gjorde gjennom disse meldingene. Særlig ettersom jeg skjønte at det var ektefølt og genuint. Få ting har gjort meg mer smigret enn å høre henne fortelle at hun hadde drømt om meg, fantasert om meg, ble våt av å tenke på meg, skulle ønske det var fingrene mine som tok på henne, at jeg var der nå og kunne gjøre hva jeg ville med henne. Og så videre :) 

Vet ikke hvor vanlig det er i forhold. Aldri gjort det selv i forhold. Egentlig aldri gjort det i utstrakt grad med noen andre enn hun over. 

Anonymkode: 76b63...35e

Skrevet
On 11/21/2022 at 2:25 PM, AnonymBruker said:

Vi har heller ikke sextet på 20 år, og jeg synes det er treigt og kjedelig. Kona er ikke skapt slik. Synd for meg, for jeg ville elsket det. Kvinner vet ikke hvor mye glede de faktisk kunne gitt dersom de hadde viljen. Sånn er det bare.

Anonymkode: 851eb...b1c

Dette....

Anonymkode: 0edcb...039

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 8.56):

Så når jeg leste denne posten kjenner jeg at jeg fikk super lyst til å ta opp den tråden. Kjenne litt på gleden ved å hisse han opp selv om vi ikke får gjort noe akkurat nå og mest sannsynlig ikke på langtid.  Men sexting skaper jo en slags connection og spenning selv om man ikke får gjort noe fysisk 😊

Connection ja! Det er bonding på høyt nivå. Dersom hun sender noe frekt så tenker jeg bare på henne. Hun er så lite flink til det at det skal veldig lite til. Dette er noe kvinner bør tenke på. Menn er ikke godt vant, så en liten frekkhet av og til vil gjøre at du har han der du vil ;)

Anonymkode: 851eb...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...