AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Er det noen som er kjent med denne butikken? Er det trygt å handle på nett hos Megaflis? Har de gode varmepumper, F.eks denne https://www.megaflis.no/varme--klima/inneklima/varmepumper/midea-oasis-plus-35-varmepumpe-hvit Jeg ser etter en god varmepumpe til en liten leilighet på 66kvm. Anonymkode: 0eb83...b3c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Jeg ville heller kjøpt med installasjon hos en annen leverandør. Man kan ikke installere varmepumpe selv, og jeg vet ikke hvor lett det er å få godkjente teknikere til å installere noe som er kjøpt hos andre enn dem selv. Anonymkode: a8164...87d
newman01 Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Sjekk om det er lov til å montere varmepumpe med styret i sameiet først... Det er ikke alle som tillater slikt på fasaden. Ut over det må du huske at det ikke er lov til å installere selv, og at man ofte trenger stikkontakt for utedel. Så da kommer det 6-10'000 i monteringskostnader pluss eventuelt 2-3000 til elektriker 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 Handlet en del hos megaflis, aldri noe problem. Anonymkode: f619e...bd9
Ti T Usen Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Forsåvidt ikke noe problem å handle hos megaflis. Men akkurat varmepumpe hadde jeg valgt å få levert av noen som tilbyr både montering og service. Varmepumper trenger servicer, og sånne installasjoner har alltid godt av en god leverandør-relasjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå