AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #21 Del Skrevet 22. november 2022 Lana01 skrev (På 21.11.2022 den 9.18): Dette, koster litt ,men lukter veldig godt. Jeg har hatt det de to siste årene til jul, og har sikret meg , til årets jul også https://artoflife.no/collections/lys-duftlys/products/1721946-holiday-duftlys-rod Å fy faen. Nesten 1000 spenn for noe som brenner opp. Da har du godt med penger om du med god samvittighet kan kjøpe deg dette i disse tider. Anonymkode: afd4f...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 22. november 2022 #22 Del Skrevet 22. november 2022 Cissacissa skrev (På 21.11.2022 den 9.31): Denne lukter skikkelig jul: https://www.homeandcottage.no/produkter/jul/julevarerspa/durance-duftlys-1 Nå bestilte jeg to av disse- er spent nå, og håper jeg også liker de😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #23 Del Skrevet 22. november 2022 Gipetto skrev (På 21.11.2022 den 9.14): Hei alle! Bor på en liten plass med begrenset utvalg, og har ikke funnet noe som lukter jul enda. Vet du av et duftlys som lukter ordentlig jul? Jeg må bestille, og vanskelig å lukte gjennom skjermen.. 😊 Gå inn på Lyko sine nettsider, de selger Yankeecandels. De er super-populære i USA og mange deler av Europa, de har flere lukter av jul. Eller så anbefaler jeg kongerøkelse. Anonymkode: 66b58...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #24 Del Skrevet 22. november 2022 Kongerøkelse på apoteket, holdt på å spy hver jul når vi pakka ned det på NMD. Det lukter grusomt julete. Anonymkode: ecd9a...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #25 Del Skrevet 22. november 2022 Coop Extra har hatt lys som har luktet kjempegodt,lilla til advent og røde til jul. Ikke så dyre heller. Men har ikke sett dem i butikken her i år,så er redd de ikke har dem i år.... Anonymkode: f05c9...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #26 Del Skrevet 22. november 2022 https://www.tore-garden.no/products/skandinavisk-rosehave-duftlys13 Dette lukter vanvittig godt! Anonymkode: 22f7b...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 22. november 2022 #27 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Coop Extra har hatt lys som har luktet kjempegodt,lilla til advent og røde til jul. Ikke så dyre heller. Men har ikke sett dem i butikken her i år,så er redd de ikke har dem i år.... Anonymkode: f05c9...c42 De har det på obs og extra her 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firtina Skrevet 23. november 2022 #28 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gå inn på Lyko sine nettsider, de selger Yankeecandels. De er super-populære i USA og mange deler av Europa, de har flere lukter av jul. Eller så anbefaler jeg kongerøkelse. Anonymkode: 66b58...850 yankee har jo helt sykt mange julelys ! de er helt fantastiske. de selges vel på hadeland og ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå