Gå til innhold

Duftlys med lukt av jul

Gipetto

Anbefalte innlegg

Hei alle! Bor på en liten plass med begrenset utvalg, og har ikke funnet noe som lukter jul enda. Vet du av et duftlys som lukter ordentlig jul? Jeg må bestille, og vanskelig å lukte gjennom skjermen.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har juletre i plast, og savnet lukten, så jeg kjøpte disse i fjor:

https://www.nordicnest.no/merkevarer/skandinavisk/skog-duftlys-med-lokk/?variantId=505374-01

https://www.nordicnest.no/merkevarer/skandinavisk/jul-duftlys/?variantId=505375-01

Har selv den minste størrelsen, og synes de var gode. Spesielt den grønne lukter kun når det brenner synes jeg, men jeg tente de begge litt hver dag, og fikk en god dose "julelukt". 

Har også brukt det fra Durance som er tipset om lenger opp. Det lukter mye selv når det ikke er tent også. Lukter godt det også, men kanskje mer intens i små rom.

Anonymkode: 81287...405

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det du spør om, men må det være duftlys? For meg og mange jeg kjenner er svibler lukten av jul og det får man jo kjøpt selv i vanlige dagligvarebutikker. Ellers vet jeg mange liker duften av kanelhusene til Kremmerhuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har juletre i plast, og savnet lukten, så jeg kjøpte disse i fjor:

https://www.nordicnest.no/merkevarer/skandinavisk/skog-duftlys-med-lokk/?variantId=505374-01

https://www.nordicnest.no/merkevarer/skandinavisk/jul-duftlys/?variantId=505375-01

Har selv den minste størrelsen, og synes de var gode. Spesielt den grønne lukter kun når det brenner synes jeg, men jeg tente de begge litt hver dag, og fikk en god dose "julelukt". 

Har også brukt det fra Durance som er tipset om lenger opp. Det lukter mye selv når det ikke er tent også. Lukter godt det også, men kanskje mer intens i små rom.

Anonymkode: 81287...405

Helt enig med denne! Den grønne lukter skikkelig gran og jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zara home har et som lukter veldig godt :) gingerbread heter det.  Om du kan bestille fra bath and bodyworks så har de også mange gode :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (3 timer siden):

Hei alle! Bor på en liten plass med begrenset utvalg, og har ikke funnet noe som lukter jul enda. Vet du av et duftlys som lukter ordentlig jul? Jeg må bestille, og vanskelig å lukte gjennom skjermen.. 😊

Duftlys er kreftfremkallende. Giftstofflys burde det hete, håper du ikke har barn eller dyr som må puste inn kjemikaliene du vil ha i hus. 

Anonymkode: 5ccd4...57e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkana skrev (1 time siden):

Man får ikke kreft eller skader barn/dyr av å tenne duftlys et par uker i året. 

Det gjør heller ikke noe om unger er hos bestefar hvor han røyker inne heller? Så lenge det bare er et par uker i året? 

Anonymkode: 123fc...34d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det gjør heller ikke noe om unger er hos bestefar hvor han røyker inne heller? Så lenge det bare er et par uker i året? 

Anonymkode: 123fc...34d

Jeg hadde ikke nektet barna mine å dra et par uker i året til en innerøykende bestefar nei. Jeg hadde nok snakket med bestefaren om han kunne røyke ute mens de er der, men passiv røyking to uker i året hadde jeg ikke vært det minste redd for og jeg skulle likt å se den forskningen som mener at dette er helseskadelig. 

Endret av Arkana
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sparkjøp i helga kjøpte eg duftlys til 15 kr som luktar jul og kanel.  Det luktar faktisk noko av det, noko som billige duftlyst gjerne ikkje gjer så mykje. Men er ikkje så store så varer dessverre ikkje så mange dagane. Men til den prisen kan ein jo kjøpa mange...! Anbefales

Sence Estee Florance duftlys 85g - Sparkjøp (sparkjop.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...