Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Har nå opplevd min tredje kjemiske graviditet på 4 månder 🤮  Men gir ikke opp enda. Men begynner å haste pga alder. Hadde også en sa tidligere i år.

Er det noen med solskinnshistorier å komme med. Når gikk det bra?

Gjorde dere noe spesielt den syklusen? Kom med tips og råd 🙌

Anonymkode: 6c1fd...db1

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mistet 3 ganger på kort tid. Men ble gravid i sommer og er fortsatt gravid og alt ser fint ut nå. Den syklusen var jeg i Italia, testet for første gang ikke eggløsning på lenge, hadde masse sex og drakk masse vin.  Men tror jo ikke dette har noe å si. 

Jeg har dessverre ingen tips, da jeg selv ikke likte å høre at man bare skulle slappe av osv osv. 

Anonymkode: db3a5...385

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har mistet 3 ganger på kort tid. Men ble gravid i sommer og er fortsatt gravid og alt ser fint ut nå. Den syklusen var jeg i Italia, testet for første gang ikke eggløsning på lenge, hadde masse sex og drakk masse vin.  Men tror jo ikke dette har noe å si. 

Jeg har dessverre ingen tips, da jeg selv ikke likte å høre at man bare skulle slappe av osv osv. 

Meg igjen:

Kanskje et tips kan være at dere begge drar til legen bare for å sjekke fertilitet og andre ting siden du har mistet 3 ganger? Vet ikke om dette henger sammen eller kommer til å ha noe å si, men det tror jeg kunne hjulpet meg litt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Meg igjen:

Kanskje et tips kan være at dere begge drar til legen bare for å sjekke fertilitet og andre ting siden du har mistet 3 ganger? Vet ikke om dette henger sammen eller kommer til å ha noe å si, men det tror jeg kunne hjulpet meg litt.

Vi har 3 fra før. Mest sannsynnlig ikke noe galt.. sikkert alderen.. men blir nok en sjekk om det ikke går snart. Legen hadde bare til råd at man ikke må teste 😆 Vente 2 uker etter forventet mens. Meeen hvem klarer det liksom.😝  

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har 3 fra før. Mest sannsynnlig ikke noe galt.. sikkert alderen.. men blir nok en sjekk om det ikke går snart. Legen hadde bare til råd at man ikke må teste 😆 Vente 2 uker etter forventet mens. Meeen hvem klarer det liksom.😝  

Åja, nei da er det nok ikke noe galt! 

Hvis man aktivt prøver så vil man jo teste, jeg hadde ikke klart og IKKE teste når vi prøvde aktivt! All respekt til de som klarer det😊

Skrevet

Vi hadde tre kjemiske i prøveperioden vår, omtrent annenhver syklus i en periode, de andre syklusene skjedde det ingenting. Vi ble gravide måneden etter siste kjemiske, og alt ser fint ut sålangt 🙂 Gjorde ingenting annet enn å prøve å ikke tenke på det (lettere sagt enn gjort).

Anonymkode: 071c1...6b9

Skrevet

Jeg hadde 2 kjemiske som jeg vet om før jeg ble gravid som 39 åring. (Testet aalt for tidlig 😅) Kjemiske graviditeter er veldig vanlig og de fleste tror bare det er vanlig menstrasjon. Når du mister så tidlig, så betyr jo det bare at det var et dårlig egg og ikke liv laga.  Jeg tenker det er bra at kroppen din ordner opp av seg selv 😊 Når det først sitter, så er det jo en veldig stor sjanse for at det blir en fantastisk liten person etter 9 måneder 🤗 Vet det er vanskelig, men kanskje ikke teste så tidlig? Da slipper du vertfall å bli så skuffet. Ikke gi opp! Masse lykke til ❤

Anonymkode: eebed...9c9

• Nyttig 1
Skrevet

Vil tro du får bedre respons om du poster under riktig underforum, prøvere og ufrivillig barnløse.

Anonymkode: dbefc...6a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Åja, nei da er det nok ikke noe galt! 

Hvis man aktivt prøver så vil man jo teste, jeg hadde ikke klart og IKKE teste når vi prøvde aktivt! All respekt til de som klarer det😊

Hehe ja 😆 så får man jo symptomer itillegg 😝

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi hadde tre kjemiske i prøveperioden vår, omtrent annenhver syklus i en periode, de andre syklusene skjedde det ingenting. Vi ble gravide måneden etter siste kjemiske, og alt ser fint ut sålangt 🙂 Gjorde ingenting annet enn å prøve å ikke tenke på det (lettere sagt enn gjort).

Anonymkode: 071c1...6b9

Åå håp 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vil tro du får bedre respons om du poster under riktig underforum, prøvere og ufrivillig barnløse.

Anonymkode: dbefc...6a0

Flere som allerede er blitt gravide her da og har erfaring 😆 var en tanke med å poste det her vettu 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde 2 kjemiske som jeg vet om før jeg ble gravid som 39 åring. (Testet aalt for tidlig 😅) Kjemiske graviditeter er veldig vanlig og de fleste tror bare det er vanlig menstrasjon. Når du mister så tidlig, så betyr jo det bare at det var et dårlig egg og ikke liv laga.  Jeg tenker det er bra at kroppen din ordner opp av seg selv 😊 Når det først sitter, så er det jo en veldig stor sjanse for at det blir en fantastisk liten person etter 9 måneder 🤗 Vet det er vanskelig, men kanskje ikke teste så tidlig? Da slipper du vertfall å bli så skuffet. Ikke gi opp! Masse lykke til ❤

Anonymkode: eebed...9c9

Ja men testene er jo positive lenge etter man skulle hatt mensen, og med symptomer blir det ekstra vanskelig å bare ikke teste 😆 men ja får tenke slik. Å ikke bli stresset.. meeen lettere sagt enn gjort 😝 Takk, skal ikke gi opp med det første 😘

Skrevet

3 kjemiske graviditeter og 1 vellykket graviditet på 6 prøveperioder. 

Anonymkode: abdae...c11

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

3 kjemiske graviditeter og 1 vellykket graviditet på 6 prøveperioder. 

Takk for litt håp 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Takk for litt håp 🤩

Når man faktisk blir gravid så er det veldig godt tegn☺️ Det sagt, hvis det gjentar seg mer så kan det lønne seg å snakke med lege, for noen så kan man trenge ekstra hormon for at egget fester seg skikkelig, f.eks.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Når man faktisk blir gravid så er det veldig godt tegn☺️ Det sagt, hvis det gjentar seg mer så kan det lønne seg å snakke med lege, for noen så kan man trenge ekstra hormon for at egget fester seg skikkelig, f.eks.

Ja skulle prøve litt til, så skulle jeg bli henvist videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...