Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tila Fortest fra Nille ❤️ ikke typisk juleservise, men helt nydelig allikevel. Og så har de samme i helt hvitt servise så man kan mikse med👍

A1ED57B7-B869-487E-90A2-574618BC8B84.png

Anonymkode: 281d9...d58

Dette var fint. Ønsker bare et middagsservise som representerer jul, men som må kunne brukes i mikro. 

• Liker 2
Skrevet

Julemorgen fra Wik og Walsøe

God jul fra Magnor

Skrevet

Jeg hadde planer om å samle på Wik og Valsoe. Så det er min favoritt. 

Men så var det dessverre to besteforeldre-hus som måtte ryddes på kort tid.... Der valgte jeg meg ut et servise, og litt annet, som kun er fremme i jula. Et mer tradisjonelt mønster enn vi ellers bruker. Det har blitt en veldig fin juletradisjon at disse settene finnes frem. 

Anonymkode: 63c74...cd0

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes Kahler Hammershøi jul er utrolig vakkert ❤️ 

D05D5F55-6B85-45A3-ABC0-83FFBAE2E7FB.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke juleservise, men vurderer å skaffe meg Iittala Taika i rødt. Muligens starte med frokostasjetter og krus, og eventuelt kombinere med røde deler fra Iittala Teema. Det er ikke et tradisjonelt juleservise, men den røde fargen og det maksimalistiske mønsteret passer godt til jul, synes jeg. 

Anonymkode: 3fd5e...308

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Bella44 skrev (31 minutter siden):

Jeg synes Kahler Hammershøi jul er utrolig vakkert ❤️ 

D05D5F55-6B85-45A3-ABC0-83FFBAE2E7FB.jpeg

Dette var også kjempefint. Sikker på at der ikke er noe i gulldetaljer?

Skrevet
Helene skrev (3 minutter siden):

Ja ingen gulldetaljer 😊 Har kikket på det mange ganger i butikken 😍😍

Skrevet

Firkløveren har flere fine. Jeg har Åsas jul. 

Skrevet

I jula bruker jeg et arveservise som ellers bare står til pynt, Marie Grønn fra Figgjo. 

Skrevet

Egentlig er jeg ikke sikker på om jeg ønsker å bruke penger på eget juleservise. Ser nå mange fine, men, har et fint servise. Skikkelig dyrt, men har samlet i 30 år. Nærmest komplett nå. Mangler 1 pepperbøsse og 1 sausnebb, ble knust, sånt skjer. Kan lage fint bord med julestemning uansett. Juleduk, juleservietter, levende lys, granbar, julepynt. Prøver å tenke, prøver å kvitte meg med ting. Ønsker ikke å fylle opp huset for mye. Det fine serviset jeg har, bruker det ved alle mulige anledninger. Det skal ikke stå i skapet og støve bort, det er for å brukes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tila Fortest fra Nille ❤️ ikke typisk juleservise, men helt nydelig allikevel. Og så har de samme i helt hvitt servise så man kan mikse med👍

A1ED57B7-B869-487E-90A2-574618BC8B84.png

Utrolig fint til å være Nille 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Halvor Bakke sitt nostalgi er veldig fint, hadde jeg ikke hatt fult sett av julekortene, ville jeg hatt det. 

Anonymkode: ad9f8...7f1

• Liker 2
Skrevet
Helene skrev (21 timer siden):

Egentlig er jeg ikke sikker på om jeg ønsker å bruke penger på eget juleservise. Ser nå mange fine, men, har et fint servise. Skikkelig dyrt, men har samlet i 30 år. Nærmest komplett nå. Mangler 1 pepperbøsse og 1 sausnebb, ble knust, sånt skjer. Kan lage fint bord med julestemning uansett. Juleduk, juleservietter, levende lys, granbar, julepynt. Prøver å tenke, prøver å kvitte meg med ting. Ønsker ikke å fylle opp huset for mye. Det fine serviset jeg har, bruker det ved alle mulige anledninger. Det skal ikke stå i skapet og støve bort, det er for å brukes. 

Vi har ikke juleservise, men flere penserviser. Blir ikke så ofte brukt, så velger å bruke et enkelt i hvitt til jul. Fargerike juleservietter piffer opp bordet. Noen av dagene bruker vi rød duk. 

Anonymkode: 12f8f...ca3

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Stjerneriflet jul fra Royal Copenhagen.

Anonymkode: acf52...684

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi har ikke juleservise, men flere penserviser. Blir ikke så ofte brukt, så velger å bruke et enkelt i hvitt til jul. Fargerike juleservietter piffer opp bordet. Noen av dagene bruker vi rød duk. 

Anonymkode: 12f8f...ca3

Jeg er i kastemodus. Har et fint servise. Trenger ikke mere. Elsker å bruke pen-serviset. 

Skrevet
Maskinfører skrev (På 22.11.2022 den 1.41):

Utrolig fint til å være Nille 🙂 

Nille har mye fint, bare synd det er så mye der som gjør det rotete. 

• Liker 1
Gjest kvinneisinebesteår
Skrevet (endret)

.

Endret av kvinneisinebesteår
Skrevet
Helene skrev (På 21.11.2022 den 18.47):

Dette er det vakreste. Hammersøi

Anonymkode: 15b9e...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...