AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Har hatt utslett rundt nesevingene mine i flere år men har vært under kontroll. Det siste året har det nesten vært helt borte.. Frem til nå. Nå føler det ut som det har spredt seg til rundt munnen også. Tørt, stramt noe rødt og irritert. Kan ikke åpne munnen eller lage en grimase uten at det strammer. Hjelp, jeg er super desperat! Noen som har noen gode råd? Har brukt Elidel, fungoral, kortison osv.. Anonymkode: 25925...f25
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Dette er kanskje opplagt, men har du prøvd fuktighetskrem? Ellers bør du jo kontakte legen din. Legen kan skrive ut andre/sterkere kremer på resept, og eventuelt henvise til hudspesialist. Anonymkode: c15fa...99a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Dette er kanskje opplagt, men har du prøvd fuktighetskrem? Ellers bør du jo kontakte legen din. Legen kan skrive ut andre/sterkere kremer på resept, og eventuelt henvise til hudspesialist. Anonymkode: c15fa...99a Jeg bruker fuktighetskrem 2 ganger daglig Hjelper litt men ikke mye. Har du erfaring med noen reseptbelagte kremer? Anonymkode: 25925...f25
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker fuktighetskrem 2 ganger daglig Hjelper litt men ikke mye. Har du erfaring med noen reseptbelagte kremer? Anonymkode: 25925...f25 Jeg har fått en eller annen type kortisonkrem på resept. Beklager, jeg husker ikke navnet. Den hjalp, men det hjalp enda mer med skikkelig fuktighetskrem. Jeg brukte, i tillegg til kortisonkremen, en krem fra Eucerin (den har urea [karbamid] i seg), og - faktisk det som hjalp best snegleslim fra COSRX (et koreansk merke). Om den kombinasjonen kan hjelpe deg vet jeg jo ikke, men det fungerte i alle fall godt for min del. Anonymkode: c15fa...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå