Gå til innhold

Få en treig fyr til å få ut fingeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å si til han at jeg et bedt på date av en annen , men ikke svart ennå...for jeg vil høre med han...

Litt stygt men... 

Bare for å se om han får ut fingeren. Han er så treig, kan være han er uinteressert, det er jo greitt, men jeg får aldri noe klart svar.  

Noen som har prøvd den vrien. 

Anonymkode: 83208...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vil shitteste han? Aldri en god ide. Vis heller litt initiativ selv. 

Anonymkode: a3b75...b57

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Visste ikke d hadde noe navn. 🤔

Tenkte kanskje se om han kom på banen da, men det kan jo selvsagt slå begge veier.

Initiativ fra meg er også en mulighet, men ballen er hos han nå egentlig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ballen er hos han nå egentlig 

Gi han et lite push? 

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo prøve, enten så får du "jaja, kjør på!" og da har du svaret i det egentlig

Anonymkode: ff951...26a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan jo prøve, enten så får du "jaja, kjør på!" og da har du svaret i det egentlig

Anonymkode: ff951...26a

Jada, jeg vil jo bare ha et klart svar. Ikke tvinge han til å gå noe videre med meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jada, jeg vil jo bare ha et klart svar. Ikke tvinge han til å gå noe videre med meg. 

Svar på hva?

Anonymkode: 09b0a...d01

• Liker 1
Skrevet

Ikke lyv til folk.

Gjør deg heller genuint travelt med andre ting.

Anonymkode: c25c1...8de

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor spille kostbar. Har du lyst og møte han så spør. Er ikke verre enn det. Da får du svar fort hva du skal gjøre videre. Sier han nei så vet du at han aldri hadde villet kommet til å spurt

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor er ballen hos han? Er det du som har tatt initiativ hele veien? Visst du må gå så langt så er vel ikke det liv laga for dette forholdet i utgangspunktet🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 83dfb...1ae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så du vil shitteste han? Aldri en god ide. Vis heller litt initiativ selv. 

Anonymkode: a3b75...b57

Jøss, visste ikke at det hadde et navn jeg heller. Jeg har for øvrig gjort det flere ganger, og sannheten kommer da alltid fram, enten i form av at han ikke er interessert, eller at han får ut fingern. Hvorfor mener du at det er en dårlig ide?

Anonymkode: bef88...ed4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jøss, visste ikke at det hadde et navn jeg heller. Jeg har for øvrig gjort det flere ganger, og sannheten kommer da alltid fram, enten i form av at han ikke er interessert, eller at han får ut fingern. Hvorfor mener du at det er en dårlig ide?

Anonymkode: bef88...ed4

Fordi det er manipulerende. Hilsen, ei som selv har gjort det før 😀 

Denne duden er ikke interessert, so why bother? 

Anonymkode: d2309...ad6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vurderer å si til han at jeg et bedt på date av en annen , men ikke svart ennå...for jeg vil høre med han...

Litt stygt men... 

Bare for å se om han får ut fingeren. Han er så treig, kan være han er uinteressert, det er jo greitt, men jeg får aldri noe klart svar.  

Noen som har prøvd den vrien. 

Isteden for å prøve manipulere frem fortgang , vær ærlig . Spør rett ut , om han er interessert eller ikke . Å at du ikke vil kaste vekk tid på å sitte å vente på han . 

• Liker 6
Skrevet
NiceOrNothing skrev (39 minutter siden):

Isteden for å prøve manipulere frem fortgang , vær ærlig . Spør rett ut , om han er interessert eller ikke . Å at du ikke vil kaste vekk tid på å sitte å vente på han . 

Herregud for et dårlig svar.. Ts, prøv deg fremm si du skal møte noen andre, det siste du vil gjøre er å la han få all makten så tidlig i et forhold.

Anonymkode: 9f285...584

Skrevet

Sjansen for at han mister det han har av interesse dersom han vet du er av de som dater flere samtidig er ganske stor. 
Så ja, for all del, si at du driver på med flere samtidig, så får du se hvilken retning du dytter han. Mine kompiser ville absolutt fått en dytt i motsatt retning. De orker ikke kaste bort tiden sin på noen som vingler og dater flere. 

Derimot øker interessen deres betraktelig om jenta har litt bein i nesa, og tørr gå for likestilling, i stedet for gammeldags holdninger. Ikke alle menn synes det er attraktivt om jenter kun sitter å venter på at menn skal ta initiativ... 

Anonymkode: f2650...f97

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sjansen for at han mister det han har av interesse dersom han vet du er av de som dater flere samtidig er ganske stor. 
Så ja, for all del, si at du driver på med flere samtidig, så får du se hvilken retning du dytter han. Mine kompiser ville absolutt fått en dytt i motsatt retning. De orker ikke kaste bort tiden sin på noen som vingler og dater flere. 

Derimot øker interessen deres betraktelig om jenta har litt bein i nesa, og tørr gå for likestilling, i stedet for gammeldags holdninger. Ikke alle menn synes det er attraktivt om jenter kun sitter å venter på at menn skal ta initiativ... 

Uenig! 

Anonymkode: d2309...ad6

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette!

Hadde jeg datet noen og de skrev noe sånt, så hadde det vært en rask vei ut av relasjonen. Og det gjelder selv om jeg hadde vært veldig interessert. Det gjelder nok også de aller aller fleste av mine mannlige venner.

Vær ærlig. Kan faktisk være at han er opptatt om dagen, kan være noe alvorlig som skjer i livet som gjør at han har vært litt fjern, kanskje han ikke vil være for pushy... Bare spør og si hva du tenker om situasjonen. Verre er det ikke.

Endret av c_buk
Skrivefeil
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Herregud for et dårlig svar.. Ts, prøv deg fremm si du skal møte noen andre, det siste du vil gjøre er å la han få all makten så tidlig i et forhold.

Anonymkode: 9f285...584

😂😂 ja, såvidt jeg har forstått , består en debatt av å gi råd hvordan løse en situasjon . At du mener manipulasjon er bedre enn å være ærlig,  får stå for din regning ☺️

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
c_buk skrev (1 minutt siden):

Dette!

Hadde jeg datet noen og de skrev noe så hadde det vært en rask vei ut av relasjonen. Og det gjelder selv om jeg hadde vært veldig interessert. Det gjelder nok også de aller aller fleste av mine mannlige venner.

Vær ærlig. Kan faktisk være at han er opptatt om dagen, kan være noe alvorlig som skjer i livet som gjør at han har vært litt fjern, kanskje han ikke vil være for pushy... Bare spør og si hva du tenker om situasjonen. Verre er det ikke.

Dette 🙌

• Hjerte 1
Skrevet

Manipulasjon er alltid veien å gå for å få vilja si

Anonymkode: b570d...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...