Gå til innhold

Jobber en til en med barn med utfordringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det hos dere? jeg blir ofte satt til å gjøre arbeidsoppgavene til assistentene , ped leder og barnehage læreren i tilegg. Ofte må jeg gå fra barnet jeg skal passe for å gjøre disse oppgavene andre ganger er jeg alene med hele barnegruppa ute fordi pedleder og barnehagelærer bare må ditt og datt. forsøkt å ta det opp mange ganger både med de og styrer og det bedres en liten stund men nå som kulda har satt inn er jeg oftere og oftere alene ute med alle barna pluss hen jeg egentlig skal passe på. Dette er jo ikke holdbart, hva om noe skjer?  Er dette vanøig i andre barnehager ? er det bare sånn det er? jeg er jo satt inn ekstra på dette barnet

Anonymkode: 12824...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet er tildelt ekstra ressurser, som skal brukes på det barnet, ikke på alt mulig annet. 

Anonymkode: dc133...706

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan fungerer det hos dere? jeg blir ofte satt til å gjøre arbeidsoppgavene til assistentene , ped leder og barnehage læreren i tilegg. Ofte må jeg gå fra barnet jeg skal passe for å gjøre disse oppgavene andre ganger er jeg alene med hele barnegruppa ute fordi pedleder og barnehagelærer bare må ditt og datt. forsøkt å ta det opp mange ganger både med de og styrer og det bedres en liten stund men nå som kulda har satt inn er jeg oftere og oftere alene ute med alle barna pluss hen jeg egentlig skal passe på. Dette er jo ikke holdbart, hva om noe skjer?  Er dette vanøig i andre barnehager ? er det bare sånn det er? jeg er jo satt inn ekstra på dette barnet

Anonymkode: 12824...9a7

Sånn skal det ikke være! 
Snakk med styrer.

Skrevet

Siden det ikke hjelper å snakke med styrer så må du gå ett hakk høyere opp.
(Vet ikke om det er kommunen eller statsforvalter eller hvilket etat det hører inn under) 

Anonymkode: 97718...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...