suplexx Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 For ca 10 år siden så brukte jeg en dusjsåpe som jeg kjøpte på Rema 1000. Den luktet så godt, men plutselig så fant jeg den ikke lenger. Har ikke sett den siden. Den hadde blå kork, og var ellers hvit, enten med gul eller blå logo. Den hadde tre bokstaver. LTH eller LMT .. noe i den duren , tror jeg . Vet du hvilken såpe jeg mener ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 21. november 2022 #2 Del Skrevet 21. november 2022 Fin tegning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. november 2022 #3 Del Skrevet 21. november 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Fin tegning Enig, den er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2022 #4 Del Skrevet 21. november 2022 suplexx skrev (20 timer siden): For ca 10 år siden så brukte jeg en dusjsåpe som jeg kjøpte på Rema 1000. Den luktet så godt, men plutselig så fant jeg den ikke lenger. Har ikke sett den siden. Den hadde blå kork, og var ellers hvit, enten med gul eller blå logo. Den hadde tre bokstaver. LTH eller LMT .. noe i den duren , tror jeg . Vet du hvilken såpe jeg mener ? Tipper HTH. Googl 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. november 2022 #5 Del Skrevet 21. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Tipper HTH. Googl Kanskje denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå