AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Det er akkurat som om når ting går bedre med meg og jeg er på vei til et sted med å prøve på ting jeg ønsker å gjøre og som kan gi meg fremdrift. Så er det akkurat som om det skjer et eller annet med noen i familien eller andre ting. Er det flere som føler på dette eller har erfart dette? Jeg sliter med angst og om noe skjer som kan være alvorlig med noen i familien eller på det økonomiske plan, så blir jeg satt ut. Jeg forbanner hver gang... Anonymkode: efb26...abd 1
AnonymousBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Ja, man blir på en måte redd for å bli glad fordi man føler at negative ting skjer like etter. Har tenkt det slik før, men nå har jeg "lært" meg selv til å tenke at livet er sånn, og at man bare må fremheve de positive tingene, og forminske de vonde selv om de også må slippe gjennom. Så lenge du ikke graver deg langt nedi tankene og forblir deprimert og sliter med angst for lenge, så er det også sunt med nedpunkter - sånn er livet, og det er vel sånn det skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå