Gå til innhold

Dere som er i nytt forhold med barn fra før, men har fortatt behov for alenetid🤪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 2,5 år og har nettopp blitt sammen med en mann. Vi har begge barn fra før og 50/50 samvær, som klaffer helt likt utrolig nok😊 

Så vi treffes kun i den uka som vi har barnefri. Men jeg har nok skjønt at jeg har større behov for alenetid enn kjæresten☺️😅 

Sist uke vi hadde barnefri var vi sammen hver dag, og jeg kjente på at jeg trengte litt tid alene….🙈 Jeg fortalte han at jeg synes det er koselig å være sammen, men at jeg har også behov for litt alenetid og☺️ 

Vi har forskjellige jobber… han jobber på kontor, mens jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage. Mye folk hele tiden😅😝

Nå er det nye barnefri uke fra i morgen, og han spør hvordan vi gjør det til uka.. jeg svarte at jeg har personalmøte en kveld og sånn. Men at vi har allerede avtalt å avspasere sammen torsdag og fredag. Avtalt både lørdag og søndag. Da svarte han ja du får se når du har tid?! 
Men da ses vi jo torsdag til søndag.. det må hel vært fint det..🤨☺️

Flere som har behov for å ha alenetid og?😅😝🤪

Anonymkode: fe2b7...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torsdag til søndag et ganske mye tid sammen, du har ko det møtet en kveld, så blir bare 2 frikvelder på deg. Jeg hadde vært HELT kjørt i hodet skulle jeg som deg hatt folk tett på meg hele tiden, selv om jeg hadde elsket de. Jeg tror ikke det er sunt mef ingen alenetid rett og slett. 

Anonymkode: 16186...cb0

• Liker 1
Skrevet

Merker selv at jeg sliter med å få alenetid nå som jeg har kjæreste. Var så vant til singellivet at jeg blir sliten av det her 😂 Men samtidig vil jeg være med han så mye som mulig, spesielt siden jeg har 80% og han 50%! Vi har møtt hverandres barn så vi kan nå finne på ting med de og, men jeg får jo aaaaldri noe tid alene omtrent og jeg merker at det jeg savner med singellivet var alenetiden. Trives generelt best som singel, men klarer ikke la han her gå. Aldri følt noe lignende

Anonymkode: 4adf4...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...