Gå til innhold

Rødt flagg når han ikke vil møtes offentlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en fyr på tinder for ca to uker siden, vi holdt kontakt der hver dag, og i går var jeg ute på byen der han bor. (Jeg bor i nabobyen, ca 30 min med bil.)
Han sa han skulle møte meg, så jeg sendte en melding og ba han komme når jeg endelig var fremme. Da begynner han med at det "er kleint" og "vil bli med meg hjem." Jeg svarer at nei, jeg tar ikke med meg folk jeg ikke kjenner hjem. "Men han likte ikke folk, og ville bli med meg hjem og kose." For det første er det rimelig spesielt at han inviterer seg selv hjem til meg, og for det andre ikke vil møte meg offentlig først. Skjønner jo nå at hans ene intensjon her i livet var å ligge, men herrefred. Er det virkelig så vanlig at man ikke møtes og blir kjent lenger?

Tinder er kanskje et dårlig utgangspunkt til noe seriøst til å begynne med, men selv om jeg hadde ønsket å ligge med han tar jeg jo ikke med meg fremmede folk hjem før jeg har møtt de.

Anonymkode: cf916...ce8

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha for en fjott

Anonymkode: aaadd...382

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Slike mannfolk er bare å bli kvitt med en gang. Gedigent rødt flagg. Useriøse folk. 

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Slike mannfolk er bare å bli kvitt med en gang. Gedigent rødt flagg. Useriøse folk. 

Fjerna matchen fra tinder rimelig kjapt ja, at det går an....

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Han likte ikke folk så da må dere kose i skjul, slutter ikke å le av den, tidenes 😅

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Han ville bare ha sex og så pågående ute etter sex som han der var så tviler jeg ikke på at han hadde vært i stand til å voldta deg om du ikke ville. 

Aldri la fremmede menn komme hjem til deg eller du til de!

Anonymkode: 29c9c...6a7

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Han var kun ute etter sex.... Du gjorde helt rett!

Anonymkode: dea1f...5d8

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han ville bare ha sex og så pågående ute etter sex som han der var så tviler jeg ikke på at han hadde vært i stand til å voldta deg om du ikke ville. 

Aldri la fremmede menn komme hjem til deg eller du til de!

Han var ekstremt pushy! Kom også frem at han har betalt for sex med prostituerte i utlandet, så det virker ikke som han hadde særlig moraler heller. I dodged a bullet 😩 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han var ekstremt pushy! Kom også frem at han har betalt for sex med prostituerte i utlandet, så det virker ikke som han hadde særlig moraler heller. I dodged a bullet 😩 

Ok fy faen, greit å vite ja! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da er han jo basically en voldtektsmann da når han har ligget med damer mot deres frie vilje men som måtte pga behov for penger. Enkelte andre land straffer sexkjøp som uaktsom voldtekt nettopp fordi samtykke ikke gis frivillig. Han hadde dretet i samtykke fra deg og! Uff sånne menn burde være buret inne!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Evt. så er han ikke singel og er redd for å bli sett sammen med ei dame av kjentfolk.

Anonymkode: bf3e1...8ae

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Evt. så er han ikke singel og er redd for å bli sett sammen med ei dame av kjentfolk.

Anonymkode: bf3e1...8ae

Kan også hende, han var ekstremt anonym på sosiale medier

• Liker 1
Skrevet

Møtt flere som har sagt det samme. Han ene sa ordrett det samme at han ikke likte folk og ville vi skulle kose oss alene første møtet, jeg nektet. Hva de innbiller seg, vi kan jo bli voldtatt og risikerer mye

Anonymkode: f9b8c...c19

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det KAN jo være han er som meg, at han synes cafe/restaurant er slitsomt. Mye folk, inntrykk, lyder...jeg sliter med oppmerksomhet+++ og synes det er mye bedre å møtes hjemme evt gå en tur på rolig tursti om jeg skal møte noen. 

Blir veldig utmattet og ufokusert om jeg skal sitte på sånn "offentlig sted" 

Anonymkode: c19fd...3b0

• Liker 1
Skrevet

Å møtes på for eksempel en cafe, det føles bare kleint, man føler jo da at alle på nabobord forstår at det er noen fra nettet som møtes for første gang (de overhører jo noe), så det blir bare unaturlig synes jeg. Så jeg møter mye heller noen i mer avslappende omgivelser hvor man lettere kan bli bedre kjent.

Skrevet
5 minutter siden, Made4u said:

Å møtes på for eksempel en cafe, det føles bare kleint, man føler jo da at alle på nabobord forstår at det er noen fra nettet som møtes for første gang (de overhører jo noe), så det blir bare unaturlig synes jeg. Så jeg møter mye heller noen i mer avslappende omgivelser hvor man lettere kan bli bedre kjent.

Mange offentlige steder man kan møtest uten at man er helt alene med en mann man aldri har møtt før. Hva med en park? Ingen som følger med hva du gjør og sier, men fortsatt nok folk rundt til at man ikke blir regelrett angrepet av denne fremmede fyren.

Anonymkode: 9ac81...63d

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange offentlige steder man kan møtest uten at man er helt alene med en mann man aldri har møtt før. Hva med en park? Ingen som følger med hva du gjør og sier, men fortsatt nok folk rundt til at man ikke blir regelrett angrepet av denne fremmede fyren.

Anonymkode: 9ac81...63d

Det er veldig mye bedre ja, men fortsatt ikke like avslappende atmosfære som i et hjem. Dessuten ville man jo hatt kortere tid til å finne ut av ting,

Da er det bedre å skrive mer i forkant og bli bedre kjent før man møtes mener jeg, så det føles mer trygt å møtes, mange møtes for kjapt og da får de jo heller ikke selektert bort dem de ikke hadde trengt å møte i det hele tatt.

Skrevet

Kanskje han ikke trives så godt med å vise kjærlighet offentlig ? 

Skrevet
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Kanskje han ikke trives så godt med å vise kjærlighet offentlig ? 

Svært sjelden en viser kjærlighet til noen på første date. Det er kleint hvis det blir klåing da før en vet hvem en har foran seg

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og dette fikk du vite når? Han fortalte deg det liksom rett før du slettet han?

Anonymkode: bf58d...173

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...