AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Vi sliter litt i forholdet. Han har vært lite oppmerksom, tar lite initiativ til noe som helst, og vi har ikke så mange like interesser. Som småbarnsforeldre er det lite vi får gjort sammen utenfor huset på kveldstid. Men for å tilbringe litt tid sammen, har vi forsøkt å se litt filmer og serier sammen. Og variert hva vi ser. Forsøkt å finne noe som interesserer begge. Problemet er at han ikke er så veldig interessert i filmer og serier. Han kan se litt, men det er mest for å være høflig, virker det som. Nå sovnet han igjen. Han har også sovnet mens jeg har snakket med han. Jeg holder på å tørne. Føler at jeg er sammen med en pensjonist. Dette er så ensomt og trist. Har lyst til å gå fra han, men kan ikke rive opp livet til ungene bare fordi faren deres er verdens kjedeligste person. Anonymkode: 0b8a5...2c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Han er sliten, la han sove. Anonymkode: 95e09...e07 14 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Hvorfor skal han se på filmer og serier om han ikke er interessert ? Gå en kveldstur sammen istedet, mye bedre. Anonymkode: 0570e...7e0 15 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal han se på filmer og serier om han ikke er interessert ? Gå en kveldstur sammen istedet, mye bedre. Anonymkode: 0570e...7e0 Gå fra ungene mens de ligger å sover? Anonymkode: 3bb8a...a75 4
L'amie Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Hva med å spille spill istedet? Pusle et puslespill, lage mat sammen eller et annet prosjekt dere kan gjøre hjemme mens barna sover? 16 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men for å tilbringe litt tid sammen, har vi forsøkt å se litt filmer og serier sammen. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): han ikke er så veldig interessert i filmer og serier. La oss gjette på at dette var din - og din alenes - ide? Anonymkode: 80c81...c1f 14
Maestro Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 Brettspill, ost og kjeks sammen, lage god mat som dere sparer og lage til ungene er i seng. PRAT sammen? Ha på chill musikk og prate. Masser hverandre? Hvorfor finner folk hverandre når man ikke har samme interesser? Sånn overhodet ingen? Skjønner at ulikheter kan tiltrekke men herlighet. Kan en tante eller noe sitte litt på kvelden hos dere, så går dere en kveldstur? Jeg har gjort mye det for min søster og mannen - som og har lite like interesser. De ser litt serier sammen da. Men der stopper det 🙈 4
Raven.Writingdesk Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi sliter litt i forholdet. Han har vært lite oppmerksom, tar lite initiativ til noe som helst, og vi har ikke så mange like interesser. Som småbarnsforeldre er det lite vi får gjort sammen utenfor huset på kveldstid. Men for å tilbringe litt tid sammen, har vi forsøkt å se litt filmer og serier sammen. Og variert hva vi ser. Forsøkt å finne noe som interesserer begge. Problemet er at han ikke er så veldig interessert i filmer og serier. Han kan se litt, men det er mest for å være høflig, virker det som. Nå sovnet han igjen. Han har også sovnet mens jeg har snakket med han. Jeg holder på å tørne. Føler at jeg er sammen med en pensjonist. Dette er så ensomt og trist. Har lyst til å gå fra han, men kan ikke rive opp livet til ungene bare fordi faren deres er verdens kjedeligste person. Anonymkode: 0b8a5...2c2 Majoriteten av menn jeg kjenner sovner når dama/kona er sjef over fjernkontrollen..jeg er gift med en som fikk bestemme film og likevel sovnet. Så der satt jeg alene for å se på rævva actionfilmer. Er dette største utfordringen man har i forholdet så har man lite å gnåle om. Som noen sier: spill spill i istedenfor? Hør på musikk sammen? Ha sex? 🤷🏼♀️ 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Skulle nesten trodd det var meg selv som hadde skrevet dette.. jeg har kommet til det punktet at dersom han sovner, så legger jeg et pledd over han, gir et nattakyss på kinnet og går å legger meg i senga. Så kommer han som regel tuslende inn i 03-tida på natta. Akkurat nå er jeg litt der at vi må bare «stå i det» en periode, også blir ting forhåpentligvis bedre etterhvert. Småbarnslivet har virkelig satt forholdet vårt på prøve, og jeg har spurt meg selv om det finnes noen god grunn for å bli.. men samtidig så kan jeg heller ikke finne en god grunn for å gå, for jeg vet at det vi har er utrolig fint! Men akkurat nå er vi for slitne til å se det. Anonymkode: ab13f...f93 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Hva er han interessert i da? Hva hadde dere til felles, som gjorde at dere ble sammen i utgangspunktet? Anonymkode: c721a...f11 3
Kjetil E Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 Full Ugle skrev (10 minutter siden): Majoriteten av menn jeg kjenner sovner når dama/kona er sjef over fjernkontrollen..jeg er gift med en som fikk bestemme film og likevel sovnet. Så der satt jeg alene for å se på rævva actionfilmer. Er dette største utfordringen man har i forholdet så har man lite å gnåle om. Som noen sier: spill spill i istedenfor? Hør på musikk sammen? Ha sex? 🤷🏼♀️ Eller se sport sammen, idag har det jo vært et særdeles brett utvalg på TV. Golf DP World tour finalen. Privatlandskamp i fotball mellom Norge og Finland. Åpningkampen i Fotball-VM. Casper Ruud i finale i ATP sluttspillet. Håndballjentene i EM finale. Og sjakknatt på TV2. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 Støtter forslagene om å finne på noe annet enn å se på film og serier. Anonymkode: c7a79...7d0 3
tussi84 Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 Hvorfor tvinger du han til å gjøre noe han åpenbart ikke er interessert i? Skal dere gjøre noe sammen så må dere finne noe dere begge har interesse for. Vi er småbarnsforeldre selv, og er så og si aldri sammen på kvelden her hjemme. Vi har rett og slett forskjellige interesser. Han liker å lese og spille på pc, jeg trives bedre med film og tv serier/program. De få gangene vi feks ser film Sammen så sitter han bare på tlf, fordi han må ha noe å holde på med. Vi gjør heller ting utenfor huset da, men det blir kanskje ikke mer enn 6 ganger i året. Det blir gjerne spise på restaurant, ta en kaffe, bowling, kino, teater/show. Skulle gjerne gjort det oftere, men er avhengig av barnepass + skulle gjerne hatt litt bedre økonomi. Hjemme så prater vi all like vel sammen hver dag. 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 Full Ugle skrev (13 minutter siden): Så der satt jeg alene for å se på rævva actionfilmer. Det var du absolutt ikke nødt til. Anonymkode: 3bb8a...a75 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 Kjetil E skrev (5 minutter siden): Eller se sport sammen, idag har det jo vært et særdeles brett utvalg på TV. Golf DP World tour finalen. Privatlandskamp i fotball mellom Norge og Finland. Åpningkampen i Fotball-VM. Casper Ruud i finale i ATP sluttspillet. Håndballjentene i EM finale. Og sjakknatt på TV2. Sport er dritkjedelig og noe de aller færreste kvinner liker. Å tvinge kvinner til å se sport er mer noe man gjør om man spesifikt ønsker å blir singel ASAP. Anonymkode: 344f7...e91 1
Raven.Writingdesk Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var du absolutt ikke nødt til. Anonymkode: 3bb8a...a75 Jeg skiftet kanal da jeg oppdaget at han sov. Tror poenget gikk over hodet på deg. Kjetil E skrev (6 minutter siden): Eller se sport sammen, idag har det jo vært et særdeles brett utvalg på TV. Golf DP World tour finalen. Privatlandskamp i fotball mellom Norge og Finland. Åpningkampen i Fotball-VM. Casper Ruud i finale i ATP sluttspillet. Håndballjentene i EM finale. Og sjakknatt på TV2. Jeg synes det å se på sport er uinteressant men er gift med en som elsker det. Går helt fint det, man trenger ikke like absolutt alt av det samme. Vi har vært sammen nå i over 15 år, og noen gang finner vi en film eller serie begge liker, i andre perioder så kan vi også sitte sammen å se på/gjøre ulike ting. En gamer, den andre ser på noe vedkommende liker. Går helt fint
Maestro Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sport er dritkjedelig og noe de aller færreste kvinner liker. Å tvinge kvinner til å se sport er mer noe man gjør om man spesifikt ønsker å blir singel ASAP. Anonymkode: 344f7...e91 Søstrene mine sitter klistra under håndballkampene. Hvert eneste år. For det er spennede sier de 😊 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 Jeg der film/serier med mannen min fordi det er hans store interesse. Jeg HATER det! Det skyver meg lengre bort fra ham, og jeg gjør det kun for å tilfredsstille ham, men han setter ikke pris på det fordi han tror og mener det er kvalitetstid. om man skal gjøre noe _sammen_, så ser man ikke på TV! Det er ikke en aktivitet man gjør for å tilbringe tid med en annen. Anonymkode: e6480...452 2
Kjetil E Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Søstrene mine sitter klistra under håndballkampene. Hvert eneste år. For det er spennede sier de 😊 Og kveldens finale ble da særdeles spennende og. Grattis til jentene.
Maestro Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 Kjetil E skrev (7 minutter siden): Og kveldens finale ble da særdeles spennende og. Grattis til jentene. Ja, fikk med meg dette 🤩 De er jo så flinke, de få kampene jeg har sett 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå