Gå til innhold

Manglende sexlyst til frustrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et ganske nytt forhold etter et laaaangt forhold hvor sex var totalt mangelvare de siste 10 årene. Jeg har nå endelig klart å finne en partner jeg er trygg med og gjerne vil være intim og nær med. I begynnelsen var det mye sex og spennende sex. Jeg ser at nå, bare noen måneder inn i forholdet så har det dabbet av. Jeg føler at jeg byr meg frem og tar mye initiativ, og kjenner avvisningen gjør vondt. Jeg elsker kjæresten min og vet at hun elske meg. Kjenner bare på uro for at det skal utvikle seg slik som mitt forrige forhold. Hva burde jeg gjøre? Jeg vet at det er noen ting som preger partneren min for tiden, og har full respekt for at lyst blir påvirket av vanskelige livssituasjoner. Men jeg har også troen på at nærhet og intimitet er viktig for både fysisk og psykisk velvære.  

Vi er forøvrig to damer👭

Anonymkode: 36eb1...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2022 den 22.32):

Jeg er i et ganske nytt forhold etter et laaaangt forhold hvor sex var totalt mangelvare de siste 10 årene. Jeg har nå endelig klart å finne en partner jeg er trygg med og gjerne vil være intim og nær med. I begynnelsen var det mye sex og spennende sex. Jeg ser at nå, bare noen måneder inn i forholdet så har det dabbet av. Jeg føler at jeg byr meg frem og tar mye initiativ, og kjenner avvisningen gjør vondt. Jeg elsker kjæresten min og vet at hun elske meg. Kjenner bare på uro for at det skal utvikle seg slik som mitt forrige forhold. Hva burde jeg gjøre? Jeg vet at det er noen ting som preger partneren min for tiden, og har full respekt for at lyst blir påvirket av vanskelige livssituasjoner. Men jeg har også troen på at nærhet og intimitet er viktig for både fysisk og psykisk velvære.  

Vi er forøvrig to damer👭

Anonymkode: 36eb1...df4

tidlig at forholdet dabber av etter bare noen mnd. Hadde selv et forhold på 13 år der vi ikke hadde sex de siste 7 årene og mye mindre enn ønskelig etter bare 2 år. 

Vært med ny partner i 3 år nå og vi får ikke nok begge to. Pratet mye om det da, at jeg ikke ønsket et sexløst forhold. Han var i et 10 år langt forhold hvor de hadde sex jevnlig. 

Hadde ikke orket et sexløst forhold til, da ville jeg heller vært singel. 

Anonymkode: 55fe7...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...