AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Jeg er 10 uker på vei. Og har først nå klart å kutte snusen helt. Når jeg oppdaget jeg var gravid så dro jeg på apoteket og kjøpte zonic, som hjelpemiddel for å slutte. Først de som inneholdt 4 mg for så å gå over 2 mg. Jeg har vært av og på. Brukt en del nikotinfri snus også, men har hatt noen sprekk i løpet av disse ukene. Må har jeg klart å kutte helt - og jeg har sjukt dårlig samvittighet. Jeg vet hva dere vil si - det burde helt klart vært enkelt å kutte med en eneste gang. Og jeg har dårlig samvittighet, og er nervøs for at det kan ha skadet fosteret. Men tror dere det går bra nå om jeg fra nå ikke tar en eneste en? Vil dette være synlig på tidlig ultralyd? Ønsker ikke noen dømmende kommentarer - er smertelig klar over at det er veldig dumt. Anonymkode: c987f...990 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Slapp av, det går helt fint☺️ Det kan ikke sees på ultralyd. Anonymkode: de6ec...5c6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Så flink du er! Det er jo andre som faktisk ikke klarer å slutte, så klapp deg selv litt på skulderen her. Anonymkode: 0ff94...c61 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Bra jobba! Det er helt vanvittig vanskelig... et evig slit hver dag! Jobber hardt for å klare det du har klart❤️ Anonymkode: 1b4dd...072
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Supert at du har klart å slutte! 😊👏 For min del var det ikke vanskelig å slutte, men jeg har tenkt på snus nesten hver dag av de 200 dagene som har gått siden jeg sto på badet med positiv test 🤪 Anonymkode: 17fd2...591
Pilga Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 Veldig bra at du har sluttet å bruke snus, da dette kan skade fosteret. Det er bedre å slutte sent enn aldri!👌 Uansett så vil jeg tipse deg om å spise mer pastiller etc da du får lyst på snus. Jeg kan absolutt anbefale fisherman friend! Det kan slukke den verste tørsten på snus.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Skrevet 21. november 2022 Jeg klarte ikke å slutte, men hadde kuttet ned til 4 mg/mini-snus. Fikk bekreftet Missed Abortion denne uken da det ikke var noe hjerteslag. Jeg va 8+6å. jeg vet ikke om det va snusen, men jeg kommer alltid til å lure og angrer så sinnsykt 💔 Anonymkode: 295b0...310
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 Jeg drakk, snusa og røyka i starten da jeg var gravid. Visste ikke at jeg var gravid. Slutta med en gang jeg fant ut av det. Er i uke 20 nå, alt har sett bra ut på kontroller og ultralyd:) Anonymkode: f1325...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå