AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Jeg misliker jobben min sterkt. Har ptsd og blir stadig utsatt for vold og trusler på jobb, noe som gjør meg veldig dårlig. Så jeg gruer meg til mandag fra jeg går hjem på fredag… Andre som har det sånn? Hva gjør dere med det? Jeg tenker på å søke nye jobber, men er så sliten psykisk at jeg tror egentlig ikke jeg duger til noenting… Anonymkode: 11835...903 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Ja, dvs jeg liker fredags ettermiddag/kveld. Men begynner grue meg tidlig på lørdag. "Nå er det bare en fridag igjen, så er det den helvetes jobben i fem dager før jeg får litt fri igjen". Dårlig tegn, burde bytte kanskje både arbeidsplass og yrke. Hva slags vold og trusler blir du usatt for? Er det fra noen form for "brukere"? Om du jobber i helse for eksempel. Håper ikke du blir utsatt for dette av kolleger... Anonymkode: a1761...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Ja.. Jeg leter etter ny jobb og blir sannsynligvis å skifte yrke. Akkurat nå er jeg sykemeldt fordi jeg har møtt veggen. Det var så ille at jeg vurderte å kjøre bilen av veien på tur til jobb og faktisk utsatte meg selv for fare i håp om å bli skadet slik at jeg slapp jobb. Jobben har bl.a. bidratt til at jeg har utviklet angst, inkl. panikkangst. Får heldigvis hjelp til å håndtere det psykiske. Vurderer sterkt å søke jobb på butikk eller noe, selv om jeg vil gå betydelig ned i inntekt. Det er kanskje verdt det for en periode for den psykiske helsen sin del.. Anonymkode: 8b70b...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Gå til lege og få sykemelding/behandling Anonymkode: f14e2...600 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Ja!! Det har jeg dessverre gjort i de fleste jobber, så problemet ligger nok mye hos meg. Men den jobben jeg er i nå er desidert verst, også vold og trusler her. Prøver å finne ny jobb men det er en lang prosess. Anonymkode: 7cd6f...796
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det fra noen form for "brukere"? Om du jobber i helse for eksempel. Håper ikke du blir utsatt for dette av kolleger... Anonymkode: a1761...6ee Ikke kollegaer. Elever. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja.. Jeg leter etter ny jobb og blir sannsynligvis å skifte yrke. Akkurat nå er jeg sykemeldt fordi jeg har møtt veggen. Det var så ille at jeg vurderte å kjøre bilen av veien på tur til jobb og faktisk utsatte meg selv for fare i håp om å bli skadet slik at jeg slapp jobb. Anonymkode: 8b70b...dbe Der har jeg også vært. Tenkt på å kaste meg ned en trapp eller prøve å brekke beinet/armen. Anonymkode: 11835...903
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gå til lege og få sykemelding/behandling Anonymkode: f14e2...600 Må jobbe ut året først. Anonymkode: 11835...903
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke kollegaer. Elever. Der har jeg også vært. Tenkt på å kaste meg ned en trapp eller prøve å brekke beinet/armen. Anonymkode: 11835...903 Ser vi jobber innafor samme yrke.. Det er så trist at en jobb man en gang elsket er blitt slik.. Du må faktisk be om legetime og være ærlig på hvordan du har det. Jeg synes jeg får fantastisk god oppfølging fra min fastlege. Når det kommer til det punktet at man tenker på å skade seg, så er det gått for langt. Det er ingen som kommer til å takke deg den dagen du går under. Her må du bare være egoistisk å gjøre det som er best for egen helse. Anonymkode: 8b70b...dbe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå