Gå til innhold

Blå julekuler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finner lite blå julekuler. De er å finne noen steder, men mange selger ikke blå. Så det er ikke så stort utvalg rundt om virker det som.  Jeg pleier ikke å være sååå nøye på pynting av treet, men fikk lyst å kjøpe en del blå i litt forskjellige blåtoner i tillegg til en del hvitt og endre litt på min tradisjonelle juletrepynt. Litt mindre av det røde i treet. Rødt blir det så mye av i annen pynt. Men er blått en farge som folk flest ikke kjøper i juletrepynt? 
Vurderte litt blå julegardiner og, men er litt i stuss. 

Anonymkode: aedb0...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Finner lite blå julekuler. De er å finne noen steder, men mange selger ikke blå. Så det er ikke så stort utvalg rundt om virker det som.  Jeg pleier ikke å være sååå nøye på pynting av treet, men fikk lyst å kjøpe en del blå i litt forskjellige blåtoner i tillegg til en del hvitt og endre litt på min tradisjonelle juletrepynt. Litt mindre av det røde i treet. Rødt blir det så mye av i annen pynt. Men er blått en farge som folk flest ikke kjøper i juletrepynt? 
Vurderte litt blå julegardiner og, men er litt i stuss. 

Sjekk ut Finn og tise - flere som selger blå julekuler der ☺️

Anonymkode: a721c...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (2 minutter siden):

Det har vært blå tidligere år, så går vel i bølger som annen mote. Hva med å male?

Er litt sein ute på slike trender. Har vel tviholdt på de gamle tradisjonene, men jeg har fått blå dilla 😂😂🙈 Samboer blir sikkert uenig i mitt valg av pynting av treet i år, men han får nå viljen sin om ekte juletre 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg vet at noen selger blå, men mange steder jeg har sett har ikke. Så jeg lurte på om det var uvanlig med blått. Har fått med meg at plantasjen har. Glemte å sjekke IKEA. Men Fruugo har jeg aldri handlet hos. Er det nettbutikk som har rask levering og pålitelig?

Aldri handlet der så vet ikke. Poenget var bare at du finner blå om du leter 😊 det er ikke uvanlig med blått, men det går i bølger. Blått var spesielt populært rundt 2000. Så det og mye for 3-4 år siden. 

Anonymkode: dae99...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Aldri handlet der så vet ikke. Poenget var bare at du finner blå om du leter 😊 det er ikke uvanlig med blått, men det går i bølger. Blått var spesielt populært rundt 2000. Så det og mye for 3-4 år siden. 

Anonymkode: dae99...fe2

Finner nok! 👍 Hvis ikke får jeg lage selv. 😂 Lenge tid treet skal pyntes. Samboer vil alltid ha ekte juletre, så da blir det ikke juletre i hus før tett opp mot julaften. 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hageland satser stort på jul så de pleier å julepynt i alle farger og variasjoner. Utvalget varierer mellom de ulike hagesentrene så det ligger lite ute på nett, men hvis du har Hageland i nærheten anbefaler jeg å ta en tur og kikke. Jeg tror alle har egen FB-side så du kan jo sjekke åpningstider etc. der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...