Gå til innhold

Min feil ? Eller gikk han for langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt med samboer i kveld når det dukket opp et hjerte melding på mobilen. Var visst fra søsteren men jeg tok øyeblikkelig mobilen for og se, da tok han skikkelig hardt rundt hånden min og vrei mobilen ut... Det gjorde skikkelig vondt,og gjør enda... Synes det var unødvendig av meg mer av han?

Anonymkode: aeb96...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er et overtramp av din del å ta hans mobil. 

Anonymkode: 8591e...010

• Liker 22
Skrevet

Det er ikke greit å gjøre noen fysisk vondt, men at han reagerte og ble sint er veldig forståelig. 

Anonymkode: e1d2d...e43

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg satt med samboer i kveld når det dukket opp et hjerte melding på mobilen. Var visst fra søsteren men jeg tok øyeblikkelig mobilen for og se, da tok han skikkelig hardt rundt hånden min og vrei mobilen ut... Det gjorde skikkelig vondt,og gjør enda... Synes det var unødvendig av meg mer av han?

Eeh. Man tar ikke bare mobilen til andre ? Jeg hadde faktisk blitt skikkelig forbanna og skuffa om min samboer hadde tatt telefonen og sett på den sånn. Skjønner godt han ble sint…. 

Anonymkode: dee90...ff8

• Liker 17
Skrevet

Voldsomt av han, hvis det bare var fra søstera, og han hadde ingenting å skjule; hvorfor være brutal? Hvorfor være brutal i det hele tatt? Og hvem sender hjerter til søsknene sine… 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Eeh. Man tar ikke bare mobilen til andre ? Jeg hadde faktisk blitt skikkelig forbanna og skuffa om min samboer hadde tatt telefonen og sett på den sånn. Skjønner godt han ble sint…. 

Sant det..... Reagerer bare sånn lett for i begynnelsen av forholdet flørtet han med andre... 

Vi har gått i parterapi osv men når jeg så den meldingen reagerte jeg, og han vil ikke vise mobilen sin osv. Er veldig lenge siden jeg har reagert sånn ca 2 år...

Og det gjorde vondt! Men ja jeg skulle ikke gjort det 

Skrevet

Håper du har lært en lekse til neste gang da…

Anonymkode: fea9d...7a9

• Liker 3
Skrevet

Du gikk over grensa, og han gikk over grensa.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sant det..... Reagerer bare sånn lett for i begynnelsen av forholdet flørtet han med andre... 

Vi har gått i parterapi osv men når jeg så den meldingen reagerte jeg, og han vil ikke vise mobilen sin osv. Er veldig lenge siden jeg har reagert sånn ca 2 år...

Og det gjorde vondt! Men ja jeg skulle ikke gjort det 

Hva stod det i meldinga da? Er du sikker på at det var fra søstera? Høres jo ut som du ikke stoler på han, og at problemet har vedvart over lengre tid.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor i alle dager tok du tlf hans?? 

Anonymkode: 4acd7...0fd

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor reagerte han på den måten? Har han vært fysisk før?

Anonymkode: 040f2...f3b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Slå opp.

Du stoler ikke på han, og han oppfører seg på måter som gjør han vanskelig å stole på. Dere begge får det bedre hver for dere eller med en annen partner.

Anonymkode: eaf29...367

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Litt frekt om du nappet mobilen ut av hånda hans men jeg skjønner veldig godt at du reagerte og ville sjekke! Han overreagerte og en sånn reaksjon ville fått meg ganske overbevist om at han skjuler noe ellers selvom det var søsteren denne gangen. En som ikke skjuler noe ville ikke reagert så kraftig på at du ville se mobilen

Anonymkode: 9585e...1d2

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slå opp.

Du stoler ikke på han, og han oppfører seg på måter som gjør han vanskelig å stole på. Dere begge får det bedre hver for dere eller med en annen partner.

Anonymkode: eaf29...367

Jeg signerer dette. Har vært i forhold der han også flørtet med andre i begynnelsen av forholdet, var sammen i 4 år og tilliten kom aldri tilbake så i etterpåklokskap skulle jeg gått med en gang og ikke utsatt meg for en destruktiv relasjon som gjorde meg til en jeg ikke var 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Motelvibes skrev (25 minutter siden):

Voldsomt av han, hvis det bare var fra søstera, og han hadde ingenting å skjule; hvorfor være brutal? Hvorfor være brutal i det hele tatt? Og hvem sender hjerter til søsknene sine… 

Jeg sender hjerter til søsknene mine, andre slektninger og mange venner.

Anonymkode: 3689b...035

• Liker 6
Skrevet

TS, jeg tror du har et sjalusiproblem.

• Liker 3
Skrevet

Du gikk for langt, skjønner at han ble forbanna 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS, jeg tror du har et sjalusiproblem.

Og typen et volds og aggresjonsproblem!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Du virker ikke helt god. Gjør typen din en tjeneste å kom deg unna. 

Anonymkode: 4acd7...0fd

• Hjerte 1
Skrevet

Hva slags melding da? Er lett å manipulere, hvis det var SMS så er det bare å legge inn nr. med søsterens navn i stedet. Messenger er vel verre.

Anonymkode: 36508...c7b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...