Gå til innhold

Tenner menn virkelig på overstadige berusede jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg som kvinne tenner ikke på overstadige berusede menn. Syntes menn det er like teit med overstadige berusede jenter eller er det attraktivt?

Anonymkode: 323b9...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler. Må være hvis de er så kåte at de kun tenker på egen utløsning.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke det er det at de tenner så mye mer på de - heller at de er enklere å få til sengs. Lett bytte. Dessverre.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Overstadig beruset har ikke jeg funnet attraktivt, men ved et par anledninger da jeg var ung (16 og 32), kunne det hende at noen så på meg med ølbriller og da ble det litt klining. 

Skrevet

Nei det handler om at de har så stygge holdninger til damer at de tenker bare det er et lett bytte å ha sex med. Voldtektsmentalitet, men de skjønner det ikke selv alle av dem. For ja de er MANGE 

Anonymkode: 3c63b...2e7

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er da en del damer som finner en del drita fulle menn sexy også. Hva så? De kan vel pule hverandre om de vil.

Anonymkode: 6ede9...ba8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er hetero kvinne og kan bare med en gang si at menn over 2 pils er direkte usexy. foretrekker at han ikke drikker i det heletatt. brisne og fulle menn er faktisk det mest usexy og usjarmerende jeg kan tenke meg. 

Anonymkode: ab4f7...8f5

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke.

Den ene gangen i skuddåret samboeren min drikker litt mer en hun tåler, så får jeg i henne litt vann, pakker henne inn i dyna, legger 2 Paracet på nattbordet og sier god natt😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn tenner på både jenter og kvinner? 

Anonymkode: d5e45...ef6

Skrevet

Jeg er selv alkoholiker, og var en periode sammen med en alkoholisert mann. Har aldri blitt klådd så mye på av noen andre eller møtt en kåtere mann enn han. Ble lei av han etter bare tre måneder ,og etter det ble slutt ble jeg kvalm når jeg så ham.

Anonymkode: 23c3d...95a

• Liker 1
Skrevet

Det er vell derfor mange menn heller rohypnol i drinken.

Skrevet

Jeg vil tro de fleste menn synes svært berusede kvinner er relativt usjarmerende. Samtidig trenger kvinner, i motsetning til menn, ikke å være sjarmerende eller ha nevneverdig positive egenskaper for å "få noen til sengs", så det er nok i mindre grad en showstopper enn det er for menn. 

• Liker 4
Skrevet
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Jeg vil tro de fleste menn synes svært berusede kvinner er relativt usjarmerende. Samtidig trenger kvinner, i motsetning til menn, ikke å være sjarmerende eller ha nevneverdig positive egenskaper for å "få noen til sengs", så det er nok i mindre grad en showstopper enn det er for menn. 

Menn trenger heller ikke å være særlig sjarmerende eller ha positive egenskaper for å få pult , hvis dama er alkoholisert og full nok. Du kan tro hva du vil.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn trenger heller ikke å være særlig sjarmerende eller ha positive egenskaper for å få pult , hvis dama er alkoholisert og full nok. Du kan tro hva du vil.

Mulig du her er over i overgrep som vi sikkert er enige om at er verken positivt eller sjarmerende. 

Skrevet

Menn som går etter meget berusede jenter , vil ha ett enkelt offer. Og de vet at ingen kommer til å tro på henne fordi hun er full. 

Anonymkode: 1d3c4...fee

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
herzeleid skrev (Akkurat nå):

Mulig du her er over i overgrep som vi sikkert er enige om at er verken positivt eller sjarmerende. 

Det tenkte jeg ikke på engang, så det var ikke poenget mitt. Men det er jo et faktum det også. Men hvis menn sikter veldig lavt og dama er sterkt påvirket av alkoholrus, så kan faktisk de fleste menn få hatt sex. Jeg har vært i et alkoholisert miljø over flere år,så jeg vet at mange damer med ølbriller byr seg frem for usjarmerende menn.

• Liker 1
Skrevet

Nei, overstadig beruset er ufattelig usjarmerende. Utnytter man en slik situasjon, uavhengig av kjønn, er det lavmål.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Sphere skrev (4 minutter siden):

Nei, overstadig beruset er ufattelig usjarmerende. Utnytter man en slik situasjon, uavhengig av kjønn, er det lavmål.

All fyllesex er altså lavmål? Da tror jeg det foregår mye lavmål rundt om i landet. 

Endret av PetterKanin
  • Liker 2
Skrevet
PetterKanin skrev (3 minutter siden):

All fyllesex er altså lavmål?

Du fikk ikke med deg «utnytter»? Eller «overstadig beruset»?

• Liker 4
Skrevet

Jenter som er drita fulle er ikke attraktive nei. 

Anonymkode: 8a676...8c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...