Gå til innhold

Erfaringer med xplora klokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe xplora klokke til 7åringen til jul. Noen som vil dele sin erfaringer rundt det? Hvor lenge er det normalt at barn bruker det før de går over til mobiltelefon? Her er ingen  vits med telefon enda, den blir bare rotet bort men klokke kan være noe men jeg er litt redd for at det er bortkastet penger. Så vil gjerne høre deres erfaringer.

Anonymkode: a421e...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vurderer å kjøpe xplora klokke til 7åringen til jul. Noen som vil dele sin erfaringer rundt det? Hvor lenge er det normalt at barn bruker det før de går over til mobiltelefon? Her er ingen  vits med telefon enda, den blir bare rotet bort men klokke kan være noe men jeg er litt redd for at det er bortkastet penger. Så vil gjerne høre deres erfaringer.

Anonymkode: a421e...034

7 åringen og hans venner har xplora klokker, bare positivt med dem😊

Skrevet

Vi har en som nå er ganske gammel. Den lever fortsatt etter å ha blitt brukt av to unger i snart syv år, så det er jo noe. Appen som hører til er elendig, men det kan hende de har utbedret noe på de nyere modellene (i appen vi må bruke er det umulig å se siste lokalisasjon dersom man ikke får kontakt med klokken pga f.eks dekning, og den insisterer konsekvent på at klokken ikke har dekning om vi forsøker oss på fjern-avslåing/omstart). 

Funker stort sett bra. Nåværende bruker har spesielle behov og klokken gir større bevegelsesfrihet enn det som hadde vært mulig uten. 

Anonymkode: 82488...107

Skrevet

Min gidder ikke bruke sin, så tror den blir solgt gitt 😅

Men ser andre bruker dem da. 

Anonymkode: 5ca72...43e

Skrevet

Har til eldste som går i 2.klasse. Han går til og fra skolen, så greit å kunne ringe hvis jeg ser at han somler på vei til skolen. Eller hvis jeg har mulighet til å plukke opp på veien hjem. Har kun lagt inn foreldre og besteforeldre, ser ikke behovet for at han skal ringe venner enda.

Anonymkode: 50bdc...1fc

Skrevet

Jeg synes den virket bra. Jeg kunne følge med hvor han var å det var en trygghet. 

Anonymkode: 55b28...5e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...