AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Jeg går helst i bukser med en passe avslappet topp eller t-skjorte, eller så kjører jeg full kjole med glam og glitter. Skulle hatt konkret hjelp til mellomtingen! Hva passer sorte jeans, som pynter opp antrekket litt mer? Jeg bruker egentlig kun øredobber. Kan ta armbånd feks? Veska? Jakken? Kom svært gjerne med konkrete tips ❤️ Anonymkode: 2e00e...9cb
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 En fin veske løfter alle antrekk. Kjøp heller en dyr enn fem billige. Hvem en konkret veske kan jeg ikke tipse om, deg kommer jo an på hva du liker og hva slags veske du trenger. Anonymkode: 7e039...7f5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg går helst i bukser med en passe avslappet topp eller t-skjorte, eller så kjører jeg full kjole med glam og glitter. Skulle hatt konkret hjelp til mellomtingen! Hva passer sorte jeans, som pynter opp antrekket litt mer? Jeg bruker egentlig kun øredobber. Kan ta armbånd feks? Veska? Jakken? Kom svært gjerne med konkrete tips ❤️ Anonymkode: 2e00e...9cb Veske, jakke og sko Fesk en blazer og sko med høye hæler og en fin veske Anonymkode: 9638b...1fb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En fin veske løfter alle antrekk. Kjøp heller en dyr enn fem billige. Hvem en konkret veske kan jeg ikke tipse om, deg kommer jo an på hva du liker og hva slags veske du trenger. Anonymkode: 7e039...7f5 Jeg er så sløv sånn, trenger egentlig aldri veske, får både bankkort, leppestift og mobil i jakkelomma 🙈 Men jeg liker rødt og gull og glitter og paljetter. Resten av klærne mine er jo svarte, unntatt en blå dongeri. Har hatt litt farger på jakker da, men på vinteren er jo jakken kun synlig på vei til og fra, så den hjelper vel lite? AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Veske, jakke og sko Fesk en blazer og sko med høye hæler og en fin veske Anonymkode: 9638b...1fb Hvilken type blazer? Krage, figursydd, rett form, lange ermer, osv? Har tre forskjellige blazere hjemme, men aldri funnet en eneste gang jeg har tenkt det passet. Kanskje jeg har kjøpt feil type. Og det med veske, kan jeg eventuelt kjøpe fint mobildeksel? Jeg har jo ikke behov for veske, så blir så unaturlig å bære på en jevnlig Anonymkode: 2e00e...9cb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så sløv sånn, trenger egentlig aldri veske, får både bankkort, leppestift og mobil i jakkelomma 🙈 Men jeg liker rødt og gull og glitter og paljetter. Resten av klærne mine er jo svarte, unntatt en blå dongeri. Har hatt litt farger på jakker da, men på vinteren er jo jakken kun synlig på vei til og fra, så den hjelper vel lite? Hvilken type blazer? Krage, figursydd, rett form, lange ermer, osv? Har tre forskjellige blazere hjemme, men aldri funnet en eneste gang jeg har tenkt det passet. Kanskje jeg har kjøpt feil type. Og det med veske, kan jeg eventuelt kjøpe fint mobildeksel? Jeg har jo ikke behov for veske, så blir så unaturlig å bære på en jevnlig Anonymkode: 2e00e...9cb Blazer og antrekk, feks som hun har her: https://www.zalando.no/only-blazer-black-on321g0ya-q11.html Nei mobildeksel gjøre ingenting for antrekket, du trenger så klart ikke veske men det vil løfte antrekket Anonymkode: 9638b...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Sko, sjal og skjerf. Veske løfter ikke antrekk på samme måte. Med mindre du konstant er ute. Anonymkode: f4054...5df 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sko, sjal og skjerf. Veske løfter ikke antrekk på samme måte. Med mindre du konstant er ute. Anonymkode: f4054...5df Men sjal og skjerf tar man vel også av seg inne? Veska går man med? (Litt flaut at jeg er godt voksen, har så lite erfaring i sånne situasjoner) Anonymkode: 2e00e...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men sjal og skjerf tar man vel også av seg inne? Veska går man med? (Litt flaut at jeg er godt voksen, har så lite erfaring i sånne situasjoner) Anonymkode: 2e00e...9cb Jeg bruker gjerne silkeskjal gjennom dagen. Eller gjør skjerfet til en del av antrekket om jeg har en tynnere genser/topp, eller helt enkel kjole. Det er i alle fall mitt beste triks når jeg bare føler for sort bukse og sort genser en dag. Anonymkode: 2bf37...158 2
Trish Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Et kult belte eller gull/sølvlenke (som belte) og/eller støvletter i en farge eller et mønster for å bryte opp et svart antrekk. Bruk f.eks. rød topp til svart, det ser mer pyntet ut. Og kjøp et gullkjede (smykke) siden du sa du liker rødt og gull. Ellers er blazer et godt forslag. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 8.48): Men sjal og skjerf tar man vel også av seg inne? Veska går man med? (Litt flaut at jeg er godt voksen, har så lite erfaring i sånne situasjoner) Anonymkode: 2e00e...9cb Pene sjal og skjerf tar man ikke av inne. Sko beholder man på i jobb. Men man løper ikke rundt på jobb med veske. Anonymkode: f4054...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå