Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #1 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg går på høgskolen, og har gyldig fravær i et fag. Men jeg lurer veldig på hva som ble gitt til eksamen. Er det noen som vet om eksamensoppgaven er "offentlig" på en slik måte at jeg kan spørre om å få se den? Oppgavene pleier å bli lagt ut på nettet av skolen, men det tar en del måneder og jeg er nysjerrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kamber Skrevet 8. desember 2005 #2 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva med å spørre noen av medstudentene dine? Vi får i hvertfall lov til å ta med oss oppgaveteksten hjem fra eksamen når vi er ferdige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #3 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg tok faget som privatist og leste helt for meg selv, så jeg ble egentlig ikke kjent med noen andre studenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 8. desember 2005 #4 Del Skrevet 8. desember 2005 Men ja, eksamensoppgavene er offentlig informasjon. Vi kan iallfall bare gå på kontoret og be om å få en kopi fra eksamensarkivene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå