Trine Skrevet 12. mars 2002 #1 Del Skrevet 12. mars 2002 I disse moderne tider er det blitt ganske vanlig at også jentene kjøper morgengave til sin mann. Jeg har tenkt til å kjøpe til min kjære,MEN HVA?? Noen flere som skal kjøpe til sin mann?? Trine12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 12. mars 2002 #2 Del Skrevet 12. mars 2002 Ja, jeg skal kjøpe, men hva er jeg ikke helt sikker på enda.. har endel ideer, men jeg klarer ikke riktig å bestemme meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 12. mars 2002 #3 Del Skrevet 12. mars 2002 slipsnåler, slipssmykker, smykke,armbånd, tommelring, biletter til aromaterapaut/masør[meget pop.], gavekort på tatovering, kjærlighets dikt, lag en sang til ham og syng den, mobiltelefon, minidisc osv.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #4 Del Skrevet 12. mars 2002 Vekkerklokke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Anonym nå, sånn at ikke min kjære skal sniklese hva han får her... Skal kjøpe et lommeur i sølv, som er lite og fint, sånn at det passer til både bunad og dress Tror han kommer til å sette stor pris på det, og det er en gave han kan ha resten av livet. Det siste er viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #6 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg tror jeg skal kjøpe en liten tur til oss to, det tror jeg han vil sette stor pris på. Siden vi har barn så får han ikke ha meg så mye for seg selv. Derfor vil en tur til f.eks Paris eller London for oss to noen dager være topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Dette temaet har allerede vært oppe 2-3 ganger siden forumet ble opprettet, så jeg gjentar bare det jeg tidligere har skrevet og viser til tidligere tråder: Jeg har funnet en kjempefin morgengave til min tilkommende. Jeg ønsker å holde det så hemmelig som mulig, men vil du ha det som tips så send meg en mail! Jeg har allerede fått en masse mailer fra folk som ville ha mitt tips, og de aller fleste synes det var en kjempegod ide. Så send meg gjerne en mail, så kanskje jeg kan hjelpe? Morgengave til mannen Gave til min kjære? morgengave til mannen Gave til mannen…igjen???? _________________ KristinK - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-13 06:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå