Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne på 27 som har hatt kjæreste (mann) i snart 3 år. Jeg har blitt skikkelig tent av tanken på lesbesex i sikkert 10 år, og i perioder hvor jeg er veldig kåt blir jeg så frustrert fordi jeg så veldig ønsker å teste ut denne fantasien. 

Er det noen her som har positiv erfaring med trekant med en annen kvinne? Tanken tenner meg sykt, tenner typen litt, men vi er redde for at det skal ødelegge noe mellom oss. 

Har også hørt om kvinner i heterofilt forhold som har frie tøyler når det kommer til å ha sex med andre jenter (mtp at det ikke utvikles romantiske følelser). Her er kjæresten mer skeptisk. Er det noen her som har det slikt, og hvordan er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men når jeg får lyst bruker jeg tryllestøv og får maner frem gullnøkkelen til trollmannens tårn. 

fortsatte bare på den dårlige fiction storyen din jeg. Tilbake under brua med deg troll.  

Anonymkode: 525e6...6d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja. Men når jeg får lyst bruker jeg tryllestøv og får maner frem gullnøkkelen til trollmannens tårn. 

fortsatte bare på den dårlige fiction storyen din jeg. Tilbake under brua med deg troll.  

Anonymkode: 525e6...6d8

Hva i alle dager

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har du ikke testet ut sex med kvinner før du ble sammen med mannen din? 

Anonymkode: 6986e...8de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har du ikke testet ut sex med kvinner før du ble sammen med mannen din? 

Fikk aldri anledning. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem når det gjelder jenter. 

Skrevet
gladsoe skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hvordan jeg skal gå frem når det gjelder jenter. 

Er planen din at typen din skal finne dame til deg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er planen din at typen din skal finne dame til deg? 

Hvis du ikke skal svare på det jeg spurte om, så trenger du vel ikke drive å spørre om dumme spørsmål? Hva tror du egentlig? Jeg fantaserer om andre jenter, som jeg har forstått at veldig mange andre jenter også gjør. Men har aldri opplevd å bli sjekket opp av en kvinne eller være i nærheten av noe annet enn vennskap med en kvinne. Usikker på om dette er noe jeg liker utenom fantasi, så ønsker å høre fra folk i samme båt. Som vil si at om du ikke er i denne situasjonen kan du la være å svare. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke erfaring med dette, men tenker at trekant fort kan utvikle seg til sjalusi dere mellom også. Tenker du at du syns det er OK å se typen din ha sex med en annen dame foran deg? En ting er fantasier, men dersom man gjennomfører kan man ikke ta det tilbake. Personlig ville jeg ikke overveid det en gang. Men her er folk forskjellige. Hva er det som tenner deg med jentesex? Handler det om at du vil gjøre ting selv? Hvis ikke så klarer vel typen det meste en dame kunne gjort?

Anonymkode: dc9a0...91e

• Liker 5
Skrevet

Det kan ødelegge mer enn fantasiene dine.... Kanskje typen din virkelig syntes denne dama er mer attraktiv enn deg eller syntes hun er bedre enn deg.. Eller kanskje du føler det og begynner og overtenker hele greia... Sånt kan ødelegge men det kan også krydre sex livet... Men det vet man ike før man har prøvd... 

• Liker 4
Skrevet
gladsoe skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke skal svare på det jeg spurte om, så trenger du vel ikke drive å spørre om dumme spørsmål? Hva tror du egentlig? Jeg fantaserer om andre jenter, som jeg har forstått at veldig mange andre jenter også gjør. Men har aldri opplevd å bli sjekket opp av en kvinne eller være i nærheten av noe annet enn vennskap med en kvinne. Usikker på om dette er noe jeg liker utenom fantasi, så ønsker å høre fra folk i samme båt. Som vil si at om du ikke er i denne situasjonen kan du la være å svare. 

Hvis du synes hvordan dere skal gjennomføre en trekant er et dumt spørsmål, og ikke et relevant spørsmål, er du ikke klar for trekant. 

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, Rosagodis said:

Det kan ødelegge mer enn fantasiene dine.... Kanskje typen din virkelig syntes denne dama er mer attraktiv enn deg eller syntes hun er bedre enn deg.. Eller kanskje du føler det og begynner og overtenker hele greia... Sånt kan ødelegge men det kan også krydre sex livet... Men det vet man ike før man har prøvd... 

Dette er ikke noe å gruble over. Det finnes med 100% garanti kvinner i verden som typen synes både er mer attraktiv og bedre enn hun er. Sånn er det alltid. Har han sjangs på disse? Neppe. Så det er unødig å bekymre seg over. Finner dere en dame til trekant er hun nok uansett mer interessert i å leke med deg og ikke typen din. Og det er problemet med å finne en tredje kvinne. Man må ha en ganske attraktiv mann for at noen i det hele tatt skal gidde å være med. Eller man må senke kravene sine til tredjepart og selv ta med en uattraktiv kvinne i senga - og hva er vitsen med det? 

Anonymkode: fdeb2...b04

Skrevet

En ting er hvertfall sikkert. Ganske mange kvinner som er bifil eller prøver å finne ut om de er det, begynner å bli dritt lei av at typen til ei kvinne skal dras med. Kvinnene er ikke interesserte i mannen/kjæresten din, de er interessert i deg. Du kommer til å få mange avslag kun pga du absolutt skal ha med mannen. 

Hvis du leter etter kvinnfolk på nett, så vil du se det på profilen deres ganske tydelig. De er interessert i å ha sex med kvinne, MEN ikke med par. Det er turn off. Kanskje du er heldigere på byen, men vil tro mye av det samme der. 

Anbefaler heller å droppe involvering av mannen din og heller teste det ut kun dere kvinner om det er mulig. Du er jo først og fremst nysgjerrig på kvinnesex, så da kan du la mannen bli hjemme spør du meg. Og heller spørre kvinnen på et senere tidspunkt om hun er åpen for trekant med en mann. 

Anonymkode: b9cc0...4b8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

TS,

En liten påminnelse, det å ta være på den du eventuelt involverer i dette. Har sett hvordan lesbiske venner ikke alltid blir behandlet greit av gifte kvinner som bruker dem som nøjesdamer.

• Liker 1
Skrevet

Fantasi er en ting.....virkelighet noe annet. Men du bør absolutt prøve det, edru. Ikke drikk deg til mot.

Har selv mann og barn, men har en venninne jeg har sex med av og til alene. Kun for sexens skyld, min mann vet det. Har "godkjent" henne. Så dette kan funke bra det :) 

Anonymkode: 977dc...734

Skrevet

Nok et runketroll. Triste greier.

Anonymkode: 96dab...71c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nok et runketroll. Triste greier.

Anonymkode: 96dab...71c

Aldri en dag uten...

Anonymkode: 333c4...efc

• Nyttig 1
Skrevet
gladsoe skrev (På 20.11.2022 den 20.20):

Jeg er kvinne på 27 som har hatt kjæreste (mann) i snart 3 år. Jeg har blitt skikkelig tent av tanken på lesbesex i sikkert 10 år, og i perioder hvor jeg er veldig kåt blir jeg så frustrert fordi jeg så veldig ønsker å teste ut denne fantasien. 

Er det noen her som har positiv erfaring med trekant med en annen kvinne? Tanken tenner meg sykt, tenner typen litt, men vi er redde for at det skal ødelegge noe mellom oss. 

Har også hørt om kvinner i heterofilt forhold som har frie tøyler når det kommer til å ha sex med andre jenter (mtp at det ikke utvikles romantiske følelser). Her er kjæresten mer skeptisk. Er det noen her som har det slikt, og hvordan er det?

Det kan nå hende kjæresten din tenner på tanken at ei annen dame er med, om han får bruke pikken på dere begge.

Skrevet
Peter007 skrev (5 minutter siden):

Det kan nå hende kjæresten din tenner på tanken at ei annen dame er med, om han får bruke pikken på dere begge.

Og dette er grunnen til at få bifile damer er så veldig keen på å være den fantasioppfyllende enhjørningen til par som "bare skal teste". 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Viktig at man er hpv vaksinerte og at jenta man møter ikke har en elsker på si som kan ha gitt henne sykdommer. Hun må ha testet seg siden forrige samleie siden det ikke er kult å dra med seg kjønnssykdommer hjem

Angående hpv så er oralsex er sterkt knyttet opp til kreft hos menn. Angående selve sexen så er det viktig å både please hverandre og en eventuell tredjeperson. Ingen må føle seg som tredje hjulpet på vogna. Hvis dere skal sove sammen burde dere ha tre dyner. Blir fort varmt!

Endret av Majer
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Fjompen said:

Og dette er grunnen til at få bifile damer er så veldig keen på å være den fantasioppfyllende enhjørningen til par som "bare skal teste". 

Dette sliter jeg litt med å se problemet med. 

Anonymkode: fdeb2...b04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...