AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Jeg har datet noen eldre menn, noen har vært ute etter forhold andre etter vennskap.... men siste jeg datet var 36, snakket litt om tidligere relasjoner.... da sa han at han var singel i 3-4 år. Han hadde heller aldri hatt samboer, vært gift eller forlovet. Noe som og forundret meg, han sa at kompisene har begynt å få barn,han var gjennomsnittlig kjekk. På profil stod det jeg er på utkikk etter noe seriøst.😊 men jeg syns han virka som en grei fyr så vi møttes og han likte jo meg men snakket lite om følelser, selvom vi hadde sovet sammen uten sex og dette etter 7-8 dates. Men også fortalte jeg litt om mine tidligere relasjoner om litt ekser at de behandlet meg dårlig, og da var han sånn nei orker ikke å høre på dette... men jeg tviler på om han i det hele tatt har vært i forhold, fordi han fortalte lite om de bare at de hadde vokst fra hverandre og møttes lite under corona,. Han sa han var uerfaren med damer.... og ikke flink til å prate. Syns jo litt synd på de eldre menn som vil ha forhold men ikke vet hvordan de skal være. F.eks han hadde ikke helt hygiene på plass, pusset ikke tenna før vi soving, var litt barnslig..... også, måten han oppførte seg på om jeg sa f.eks en kveld at jeg ikke vil kose Anonymkode: b3e8f...165
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Menn over 35 er ikke slik, selv om du har møtt en som er slik... Anonymkode: 1b6fa...76c 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Han er hvertfall ikke noe å samle på når han har så lite sympati Anonymkode: 6466e...ec2 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Slipper å under deg over hvorfor han aldri har vært i et forhold Anonymkode: 531b7...0c9 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Drit i rævholet. Gå videre. Anonymkode: 459c0...d0f 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slipper å under deg over hvorfor han aldri har vært i et forhold Anonymkode: 531b7...0c9 Nettopp Anonymkode: 6466e...ec2
herzeleid Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet noen eldre menn, noen har vært ute etter forhold andre etter vennskap.... men siste jeg datet var 36, snakket litt om tidligere relasjoner.... da sa han at han var singel i 3-4 år. Han hadde heller aldri hatt samboer, vært gift eller forlovet. Noe som og forundret meg, han sa at kompisene har begynt å få barn,han var gjennomsnittlig kjekk. På profil stod det jeg er på utkikk etter noe seriøst.😊 men jeg syns han virka som en grei fyr så vi møttes og han likte jo meg men snakket lite om følelser, selvom vi hadde sovet sammen uten sex og dette etter 7-8 dates. Men også fortalte jeg litt om mine tidligere relasjoner om litt ekser at de behandlet meg dårlig, og da var han sånn nei orker ikke å høre på dette... men jeg tviler på om han i det hele tatt har vært i forhold, fordi han fortalte lite om de bare at de hadde vokst fra hverandre og møttes lite under corona,. Han sa han var uerfaren med damer.... og ikke flink til å prate. Syns jo litt synd på de eldre menn som vil ha forhold men ikke vet hvordan de skal være. F.eks han hadde ikke helt hygiene på plass, pusset ikke tenna før vi soving, var litt barnslig..... også, måten han oppførte seg på om jeg sa f.eks en kveld at jeg ikke vil kose Anonymkode: b3e8f...165 Måtte lese gjennom to ganger og er fortsatt usikker på hva du egentlig ønsker å diskutere eller ha svar på? 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 Hadde også dratt hvis jeg var på date og dama ikke hadde annet å snakke om enn ekser Anonymkode: 3f298...e45 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #9 Skrevet 21. november 2022 Høres ut som en taper, styr unna sånne menn som dette. Kan minne om de incelene som henger her på forumet. Anonymkode: 1a3e1...f85 3
Blått Skrevet 21. november 2022 #10 Skrevet 21. november 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Men også fortalte jeg litt om mine tidligere relasjoner om litt ekser at de behandlet meg dårlig, og da var han sånn nei orker ikke å høre på dette... F. eks han hadde ikke helt hygiene på plass, pusset ikke tenna før vi soving, var litt barnslig..... også, måten han oppførte seg på om jeg sa f.eks en kveld at jeg ikke vil kose Anonymkode: b3e8f...165 Ew.. bare å løpe.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #11 Skrevet 21. november 2022 Tenker at dere begge kunne gjort noe annerledes her. Han bør selvsagt ha vanlig hygiene på plass, og kanskje gi litt mer av seg selv. Men i veldig tidlig dating er jo heller ikke tiden for å ta opp alle problemene med tidligere ekser osv. Man skal jo tross alt finne noe nytt, og da er det viktig å fokusere på fremtiden selv om man har bagasje. Anonymkode: 2fbef...beb 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #12 Skrevet 21. november 2022 Her trår dere jo begge i salaten. Du er jo ikke noe bedre med måten du håndterer en tidlig relasjon på. Helt åpenbart gidder man jo ikke ligge å høre på mye tung prat i starten. Det skal være lett, morro, underholdende og flørtete og eventyraktig. Ingen gidder jo å høre på dine erfaringer med tidligere ekser. Hvorfor i pokker tar du det opp? Så er det jo også sånn at man matcher med sitt eget nivå. Så tenker jo egentlig at dere ikke er hverken så ulike eller skjevt satt sammen. Høres ut som du overselger deg selv litt. Dette er nok en fyr som er helt innafor av hva du kan oppnå. Anonymkode: f9404...468
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #13 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenker at dere begge kunne gjort noe annerledes her. Han bør selvsagt ha vanlig hygiene på plass, og kanskje gi litt mer av seg selv. Men i veldig tidlig dating er jo heller ikke tiden for å ta opp alle problemene med tidligere ekser osv. Man skal jo tross alt finne noe nytt, og da er det viktig å fokusere på fremtiden selv om man har bagasje. Anonymkode: 2fbef...beb Han spurte selv hvor lenge jeg hadde vært singel. Så fortalte jeg at jeg ønsker å finne en mann som behandler meg bra, og ikke dårlig, pga har dårlig fortid med eks. Og det syns jeg skal være lov. Sa ikke mere Anonymkode: b3e8f...165
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #14 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her trår dere jo begge i salaten. Du er jo ikke noe bedre med måten du håndterer en tidlig relasjon på. Helt åpenbart gidder man jo ikke ligge å høre på mye tung prat i starten. Det skal være lett, morro, underholdende og flørtete og eventyraktig. Ingen gidder jo å høre på dine erfaringer med tidligere ekser. Hvorfor i pokker tar du det opp? Så er det jo også sånn at man matcher med sitt eget nivå. Så tenker jo egentlig at dere ikke er hverken så ulike eller skjevt satt sammen. Høres ut som du overselger deg selv litt. Dette er nok en fyr som er helt innafor av hva du kan oppnå. Anonymkode: f9404...468 Jo da, men jeg fortalte at jeg hadde hatt dårlige ekser. Og at jeg ikke likte masing osv i et forhold. Men hva jeg vil frem til at han ikke var kommunikativ. Om jeg tok opp noe angående oss to, f.eks om vi var esklusive. Var han ikke den pratende om det. Bare stille Anonymkode: b3e8f...165
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #15 Skrevet 21. november 2022 Du uttaler deg om ting du ikke veit om... dette er halvparten av det dårlige jeg har opplevd med han.ikke bare masing på sex, men han maste tidlig på 1.date om å ligge sammen typisk lovebombing, sa nei. Men han fortsatte fremdeles å mase Anonymkode: b3e8f...165
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #16 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Han spurte selv hvor lenge jeg hadde vært singel. Så fortalte jeg at jeg ønsker å finne en mann som behandler meg bra, og ikke dårlig, pga har dårlig fortid med eks. Og det syns jeg skal være lov. Sa ikke mere Anonymkode: b3e8f...165 Ok skjønner. Ja, jeg forstår at det er slitsomt å begynne på den måten. I utgangspunktet en dårlig måte å starte en ny relasjon på for dere begge tenker jeg. Finn heller noen som ikke er så opptatt av fortiden, men fokuserer fremover. Anonymkode: 2fbef...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå