AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Møtte en mann for 2-3 uker siden. Var en okei grei date, mere vennskapelig tone, men spiste ute. Vi ble enige om å møtes uka etter, dette var da tirsdag vi møttes. Menhan hadde jobb og i helgen skulle han ut å reise. Så han sa men mandag neste passer bra. Mandag kom og jeg hørte ingenting fra han. Sendte snapper litt på søndag om hvordan turen var, men han svarte greit og spurte meg om jeg hadde en fin helg osv. ville ikke virke for pushy, så ventet om han skulle ta kontakt. Det går 1-2 uker mellom uten 0 kontakt. Jeg tok kontakt igår og spurte hvordan det gikk, da sa han: unnskyld sa ikke ifra om mandagen, pga jeg var sliten og syk, jeg sa at det gikk fint, han spurte tilbake også angående skole og litt sånt. Jeg skreiv: du kan si ifra gjerne om du vil møtes igjen, hadde sikkert vært hyggelig det. Så svarte han:ja klart, vi finner tid som passer snart. Svarte tilbake: så bra. Han leste meldingen. Antar at han ikke er så keen, han kunne evt foreslått en dag f.eks, passer det til helgen eller et eller annet? Følger magefølelsen min, men den er ikke helt goood.... eller jeg veit ikke helt. For min del så føles det litt dødt mellom oss sånn ish klein stemning... men at ingen tør å si at man er uinteressert. 😕 Anonymkode: efb36...7ed 1
Blåjojo Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Kan høres ut som han har mistet interessen. Hadde han ønsket kontakt hadde han ikke latt det gå så lang tid uten kontakt, og han hadde avtalt tid og sted. Sånne som var så vage lærte jeg meg fort å bare glemme. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Hva er forbokstaven hans? Høres helt lik ut som en jeg kjenner og jeg har mistenkt at trege svar er pga han juggler flere dater Anonymkode: 15de8...746 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er forbokstaven hans? Høres helt lik ut som en jeg kjenner og jeg har mistenkt at trege svar er pga han juggler flere dater Anonymkode: 15de8...746 Det må være noen av det dummeste jeg leser på kg! Er du klar over at det er flere mennesker i verden? snakk om å være paranoid Anonymkode: 574bb...f51 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er forbokstaven hans? Høres helt lik ut som en jeg kjenner og jeg har mistenkt at trege svar er pga han juggler flere dater Anonymkode: 15de8...746 Ja, fordi det er jo ekstremt sannsynlig. Anonymkode: 3c0f1...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det må være noen av det dummeste jeg leser på kg! Er du klar over at det er flere mennesker i verden? snakk om å være paranoid Anonymkode: 574bb...f51 Det er lov å spørre, ikke noe å hisse seg opp for Kvinneguiden er det norske forumet med flest norske kvinner på så vi har garantert vært bortpå samme menn her inne. Anonymkode: 15de8...746 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja, fordi det er jo ekstremt sannsynlig. Anonymkode: 3c0f1...fe4 Nei det er det ikke Anonymkode: b1918...156
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva er forbokstaven hans? Høres helt lik ut som en jeg kjenner og jeg har mistenkt at trege svar er pga han juggler flere dater Anonymkode: 15de8...746 Forbokstav: S. Var han du kjenner på reise med jobben eller venner?☺️kan være snakk om samme Anonymkode: efb36...7ed
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Det det er ikke oppførselen på en mann som er interessert. Skjønner faktisk ikke at du kan lure på det en gang Anonymkode: c8672...610 2 1
Junine Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 En interessert mann oppfører seg ikke sånn. Det er fullstendig sikkert. Bare glem det og gå videre. Du behøver ikke skrive noe mer til han heller. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Forbokstav: S. Var han du kjenner på reise med jobben eller venner?☺️kan være snakk om samme Anonymkode: efb36...7ed Nei da er det ikke samme! Men jeg ditchet han jeg holdt på med i forrige uke for jeg gikk dritt lei av å være sisteprioritet. Tror ingen menn som liker en dame oppfører seg sånn.. Husk at du er verdt mye og trenger ikke ta til takke med han der 🤗 Anonymkode: 15de8...746 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #12 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei det er det ikke Anonymkode: b1918...156 Nettopp. Hørt om ironi? Så klart det ikke er samme person. Anonymkode: 3c0f1...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #13 Skrevet 21. november 2022 Min erfaring er at interesserte menn spør stadig om å møtes. Til og med en jeg var med i fjor, kun at vi faktisk på ting sammen og ikke sex. Så tar han kontakt igjen i år for å høre hvordan formen er og om å møtes igjen. Snapper flere ganger om dagen og slikt. Jeg har vært ganske syk og operert for kreft, så jeg har vært veldig lite sosial. Anonymkode: d7048...e0b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #14 Skrevet 21. november 2022 Det spiller jo ingen rolle om fyren begynner på a, b, c, d eller e. Trives man ikke med opplegget så dropp han. Enkelte bør droppe mulig partner så fort de opplever noe de ikke liker. Man unngår dårlige forhold ved å være litt nøye. Anonymkode: d7048...e0b 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #15 Skrevet 21. november 2022 Nope, det er S, ikke E Anonymkode: efb36...7ed
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #16 Skrevet 21. november 2022 Idet du ikke hørte noe søndagen før mandagen dere skulle møtes, så visste du han ikke var interessert. Syk, reise, whatever. Han har mobilen i handa gjennom hele dagen. Han mista interessen på daten. Det er derfor han sa han var opptatt langt frem i tid. Lettere å svinne hen slik, enn å si man ikke er intressert i å møtes igjen. Anonymkode: f5db3...be9 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Idet du ikke hørte noe søndagen før mandagen dere skulle møtes, så visste du han ikke var interessert. Syk, reise, whatever. Han har mobilen i handa gjennom hele dagen. Han mista interessen på daten. Det er derfor han sa han var opptatt langt frem i tid. Lettere å svinne hen slik, enn å si man ikke er intressert i å møtes igjen. Anonymkode: f5db3...be9 Eller så er han redd for å satse og bli såret. Mange der. Anonymkode: f3715...341
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #18 Skrevet 22. november 2022 Mange jenter spør seg det samme spørsmålet...Er han interessert? Vet du...i 99% av tilfellene trenger man ikke lure på det. De aller aller fleste menn viser interesse når de er hyppe. Hvis du må lure på det, vel da er det et dårlig tegn desverre. Ville lagt det bak meg og heller funnet en som ER interessert. Anonymkode: 448ca...5b6 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mange jenter spør seg det samme spørsmålet...Er han interessert? Vet du...i 99% av tilfellene trenger man ikke lure på det. De aller aller fleste menn viser interesse når de er hyppe. Hvis du må lure på det, vel da er det et dårlig tegn desverre. Ville lagt det bak meg og heller funnet en som ER interessert. Anonymkode: 448ca...5b6 Der kom det igjen! Det virker nesten som det er et mantra her inne - «du vet når en mann er interessert.» Jeg heller andre veien, nei, man kan ikke alltid vite det. En mann kan være interessert, men holde igjen av flere grunner. Han kan være sjenert. Han kan ha brent seg tidligere. Det kan være ting i livet hans som hindrer han, sykdom f.eks. Eller som meg selv, at jeg føler jeg har blitt litt for ivrig, og holder igjen for at den andre kan få ta litt initiativ. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert lenger, tvert imot. Anonymkode: f3715...341 3 1
exictence Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Syk, reise, whatever. Han har mobilen i handa gjennom hele dagen. Anonymkode: f5db3...be9 Ja, klart Ts, bare det å unnskylde seg senere om å ikke gi lyd, er helt tullete. Da kunne han skrevet det rett etter han var syk da, til nød. Nei, han er i hvert fall ikke en veldig skikkelig type, ville tro nærmere en egoist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå