AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Flere damer som får det? Min er 19 cm lang og 14,5 cm i omkrets, likevel får hun ikke orgasme, men etter vi prøvde penishylse/sleeve har hun begynt å få orgasme. Den blir da 22 cm lang og 18-19 cm i omkrets. Hun hadde aldri fått orgasme vaginalt men heller aldri prøvd noe med den omkretsen før. Er glad for hennes del at hun får vaginal orgasme, problemet er at nå vil hun bare bruke penishylse:P Savner noen ganger normal sex uten sleeve selv om jeg nyter å se henne komme vaginalt. Hun har også sluttet med p-piller så vi bruker sleeve istedet for kondom. Savner noen ganger å kunne komme inni henne uten å ha på sleeve, men siden hun har stoppet med p-piller blir det enten kondom eller sleeve. Anonymkode: 6ed5f...be7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Stor pikk var også det som ga meg vaginal orgasme for første gang så jeg skjønner hun godt men penisstørrelsen din er bra nok fra før hvis det er det du egentlig vil spørre om. Hvordan er det egentlig for mannen å bruke sleeve? Demper det ikke nesten all stimulering for deg? Anonymkode: 12fe8...1c2 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Jeg har utfordringer nok med å ha samleie med kjæresten min fra før. Om han skulle brukt sleeve i tillegg, så hadde det ikke blitt særlig med action😅 Aner ikke hvor stor penisen hans er i cm, men i en perfekt verden, så kunne den godt vært litt mindre. Anonymkode: 8dcb5...dff 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Flere damer som får det? Min er 19 cm lang og 14,5 cm i omkrets, likevel får hun ikke orgasme, men etter vi prøvde penishylse/sleeve har hun begynt å få orgasme. Den blir da 22 cm lang og 18-19 cm i omkrets. Hun hadde aldri fått orgasme vaginalt men heller aldri prøvd noe med den omkretsen før. Er glad for hennes del at hun får vaginal orgasme, problemet er at nå vil hun bare bruke penishylse:P Savner noen ganger normal sex uten sleeve selv om jeg nyter å se henne komme vaginalt. Hun har også sluttet med p-piller så vi bruker sleeve istedet for kondom. Savner noen ganger å kunne komme inni henne uten å ha på sleeve, men siden hun har stoppet med p-piller blir det enten kondom eller sleeve. Anonymkode: 6ed5f...be7 Da er vi 2. Anonymkode: e448c...2b0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Stor pikk var også det som ga meg vaginal orgasme for første gang så jeg skjønner hun godt men penisstørrelsen din er bra nok fra før hvis det er det du egentlig vil spørre om. Hvordan er det egentlig for mannen å bruke sleeve? Demper det ikke nesten all stimulering for deg? Anonymkode: 12fe8...1c2 Ja tror de fleste damene som kan komme vaginalt får det lettere med en større (spessielt tykkelse), siden det legger mere trykk mot g punktet på vei inn/ut. Spurte dama i går om hun kunne forklare hvorfor hun tror hun fikk orgasme med sleeve og ikke uten, og sa sa hun det var fordi hodet på sleevet var tykt og la veldig press mot g-punktet. Høres forsåvidt logisk ut, og er nok grunnen til at hun aldri har kommet med en mann før siden det knapt nok finnes menn med 18-19 cm omkrets. Jeg kjenner overraskende mye men bruker et glidemiddel som varmer og gir en glatt følelse på innsiden. Den tar opp kroppsvarmen veldig fort, så etter noen minutter føles det varmt og deilig ut å ha på. Den demper litt på følelsen, men for min del er det fordel fordi jeg kan noen ganger komme litt fort hvis det er lenge siden (mere enn en dag) forrige utløsning😅 Men nå som hun endelig får vaginale orgasmer vil hun bruke den hver gang vi har samleie, så savner jo noen ganger å være inni henne uten sleeve også, selv om jeg bruker det for hennes del da:P Anonymkode: 6ed5f...be7 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 Tror jeg ikke noe på. Bare ennå en penisstørrelse tråd, skrevet av en mann som ennå ikke har forstått hvordan vagina fungerer. Anonymkode: 6286a...ee6 4 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Skrevet 21. november 2022 En annen ting jeg har merket er at hun nyter sexen på en annen måte og at den blir mere lidenskapelig og stønner mere. Tror det er fordi det en helt annen måte å ha sex på. Kan ikke knulle så fort inn og ut som hvis vi ikke bruker sleeve, og fokuserer å legge mest mulig press opp mot g punktet, gjerne med en pute under rumpa. Vil jo at hun skal få vaginale orgasmer så blir nok å bruke sleeve mye i tiden fremover. Er det noen som tror det er mulig for henne å kunne få det av bare penisen når hun nå tydeligvis har knekt koden ved å komme vaginalt? Prøvde i helgen med samme teknikk som vi bruker med sleeve, men hun fikk ikke samme press mot g punktet da. Anonymkode: 6ed5f...be7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror jeg ikke noe på. Bare ennå en penisstørrelse tråd, skrevet av en mann som ennå ikke har forstått hvordan vagina fungerer. Anonymkode: 6286a...ee6 Merkelig at du tror alle som ikke fungerer på samme måte som deg tar feil. Har vært med damer før som kom vaginalt med bare penis, men det er individuelle forskjeller på alle kvinner som det er for menn. Syns det høres helt logisk at noen trenger mere trykk, friksjon mot g punktet får å komme. Var jo ei dame ovenfor som sa det samme😊 Anonymkode: 6ed5f...be7 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #9 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En annen ting jeg har merket er at hun nyter sexen på en annen måte og at den blir mere lidenskapelig og stønner mere. Tror det er fordi det en helt annen måte å ha sex på. Kan ikke knulle så fort inn og ut som hvis vi ikke bruker sleeve, og fokuserer å legge mest mulig press opp mot g punktet, gjerne med en pute under rumpa. Vil jo at hun skal få vaginale orgasmer så blir nok å bruke sleeve mye i tiden fremover. Er det noen som tror det er mulig for henne å kunne få det av bare penisen når hun nå tydeligvis har knekt koden ved å komme vaginalt? Prøvde i helgen med samme teknikk som vi bruker med sleeve, men hun fikk ikke samme press mot g punktet da. Anonymkode: 6ed5f...be7 20 minutt i en pumpe, og du er 16-17 cm i omkrets med ditt utgangspunkt. Min blir 18+ cm, med utgangspunkt i 16 cm omkrets. Da er den absurd tykk i forhold til hva hun har hatt før. Anonymkode: e448c...2b0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #10 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 20 minutt i en pumpe, og du er 16-17 cm i omkrets med ditt utgangspunkt. Min blir 18+ cm, med utgangspunkt i 16 cm omkrets. Da er den absurd tykk i forhold til hva hun har hatt før. Anonymkode: e448c...2b0 Er jo også en måte å gjøre det på sikkert🙈 Men er det ikke på grensen til ondt? Prøvd det et par ganger, og da ble det overfølsomt og nesten ondt, men mulig man blir vant til det?😅 Anonymkode: 6ed5f...be7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #11 Skrevet 21. november 2022 Jeg er egentlig motsatt. For å få vaginal orgasme må jeg kunne bruke musklene i underlivet godt, og det får jeg ikke gjort om penis er så tykk at jeg ikke har "handlingsrom" for å knipe skikkelig, fordi penis liksom tøyer ut mine muskler for mye. Anonymkode: 72138...1b6 2 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #12 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er egentlig motsatt. For å få vaginal orgasme må jeg kunne bruke musklene i underlivet godt, og det får jeg ikke gjort om penis er så tykk at jeg ikke har "handlingsrom" for å knipe skikkelig, fordi penis liksom tøyer ut mine muskler for mye. Anonymkode: 72138...1b6 Rart hvor forskjellig man er. Dama mi får ikke orgasme hvis hun kniper. Kan knipe litt forsiktig men ikke for mye. Det tar bort fokuset fra orgasmen sier hun. Men hvis vi ikke bruker sleeve kniper hun litt mere for å få litt mere friksjon da siden det er ca 5,5 cm forskjell i omkrets med og uten sleeve. Anonymkode: 6ed5f...be7 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #13 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Rart hvor forskjellig man er. Dama mi får ikke orgasme hvis hun kniper. Kan knipe litt forsiktig men ikke for mye. Det tar bort fokuset fra orgasmen sier hun. Men hvis vi ikke bruker sleeve kniper hun litt mere for å få litt mere friksjon da siden det er ca 5,5 cm forskjell i omkrets med og uten sleeve. Anonymkode: 6ed5f...be7 Ok… Anonymkode: 97fc6...bc8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #14 Skrevet 21. november 2022 Syns dere det er mye å be om å ha sex noen ganger uten sleeve hvis jeg får henne til å komme på andre måter som tunge å fingre først? Pleier uansett alltid å gi henne orgasme med tunge/fingre før samleie, men nå vil hun bare bruke sleeve fordi det gir henne orgasme vaginalt også. Bruker det gjerne ofte, men noen ganger savner jeg den nærheten det gir å bare være inni henne uten sleeve også. Anonymkode: 6ed5f...be7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #15 Skrevet 21. november 2022 Mannen min er relativt liten 16/14, å jeg krever at han må bruke sleve. så lenge hun suger deg uten ser jeg ikke problemet ts. Anonymkode: 5b96c...254
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #16 Skrevet 21. november 2022 Lukter troll langt på vei. Men om det ikke er det så, bruk en svær dildo i ene hullet mens du benytter det andre, blir veldig trangt. Anonymkode: 45474...122 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #17 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mannen min er relativt liten 16/14, å jeg krever at han må bruke sleve. så lenge hun suger deg uten ser jeg ikke problemet ts. Anonymkode: 5b96c...254 Er det sånn at dere aldri har sex uten sleeve? Syns mannen din det er okei? Er det fordi du får orgasme med sleeve eller fordi det føles bedre med at du ønsker at han bruker det? Anonymkode: 6ed5f...be7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #18 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Merkelig at du tror alle som ikke fungerer på samme måte som deg tar feil. Har vært med damer før som kom vaginalt med bare penis, men det er individuelle forskjeller på alle kvinner som det er for menn. Syns det høres helt logisk at noen trenger mere trykk, friksjon mot g punktet får å komme. Var jo ei dame ovenfor som sa det samme😊 Anonymkode: 6ed5f...be7 Dette er forskning. Hadde store peniser gitt nytelse, hadde kvinner onanert på den måten. Men over 85% av alle kvinner putter aldri noe inn selv. Og de få som gjør, stimulerer uansett klitoris på en eller annen måte samtidig. Har personlig faket med minst 15 menn, over mange år på flere av de, så selvopplevd av menn gjelder rett og slett ikke. Anonymkode: 6286a...ee6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #19 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min er relativt liten 16/14, å jeg krever at han må bruke sleve. så lenge hun suger deg uten ser jeg ikke problemet ts. Anonymkode: 5b96c...254 Relativt liten😂. I forhold til normalen eller dine preferanser? Hvilken sleeve setter DU på han. For han må vel ikke gjøre det selv, eller? Anonymkode: e448c...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #20 Skrevet 21. november 2022 Mange menn som skriver her nå for å sette damer i dårlig lys. Anonymkode: e12f1...66e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå