AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Altså, hvor tett relasjon synes du er ok mellom din partner og din bror/søster? Er det rart om de tilbringer tid sammen uten deg? Eller mellom deg og din svoger/svigerinne. Anonymkode: 3f44a...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 Min samboer og min bror er ofte sammen uten meg. Da spiller de PlayStation , ser på tv, henger rundt, er på byen eller lignende syns ikke det er noe rart. Hadde vel kanskje følt det annerledes hvis jeg hadde hatt en søster som brukte mye tid alene med samboeren min… Anonymkode: 5bba5...9b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Hvorfor skulle det være rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min samboer og min bror er ofte sammen uten meg. Da spiller de PlayStation , ser på tv, henger rundt, er på byen eller lignende syns ikke det er noe rart. Hadde vel kanskje følt det annerledes hvis jeg hadde hatt en søster som brukte mye tid alene med samboeren min… Anonymkode: 5bba5...9b6 Hehe, ble kanskje litt uklart, men mener jo kontakt med svigers av motsatt kjønn. Anonymkode: 3f44a...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 Nei hvorfor skulle det vært rart? Anonymkode: 0a03c...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Del Skrevet 20. november 2022 Skjønner ikke helt at det skal være et problem? Partner står fritt til å være sammen med hvem han vil. Anonymkode: 208d8...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Del Skrevet 20. november 2022 Millimani skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle det være rart? Jeg vet ikke. Jeg bare følte at det ble litt rart og lurer derfor på hva folk tenker om en slik situasjon. Kanskje jeg finner ut av det. Anonymkode: 3f44a...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke. Jeg bare følte at det ble litt rart og lurer derfor på hva folk tenker om en slik situasjon. Kanskje jeg finner ut av det. Anonymkode: 3f44a...259 Hva var det som ble rart? Får ikke tak i om du fikk noen signaler som gjør at du reagerer eller om du bare reagerte på situasjonen i seg selv. Anonymkode: 208d8...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva var det som ble rart? Får ikke tak i om du fikk noen signaler som gjør at du reagerer eller om du bare reagerte på situasjonen i seg selv. Anonymkode: 208d8...323 Tilbragte barna sammen med svogeren min og barna. Det føltes litt rart. Så jeg lurer på om det er rart å kultivere et vennskap med vedkommende. Eller om man burde ha litt distanse. Anonymkode: 3f44a...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tilbragte barna sammen med svogeren min og barna. Det føltes litt rart. Så jeg lurer på om det er rart å kultivere et vennskap med vedkommende. Eller om man burde ha litt distanse. Anonymkode: 3f44a...259 Tilbragte dagen*. Anonymkode: 3f44a...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Del Skrevet 20. november 2022 Hvis de gifter seg blir det kleint. Anonymkode: 8e0b3...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke. Jeg bare følte at det ble litt rart og lurer derfor på hva folk tenker om en slik situasjon. Kanskje jeg finner ut av det. Anonymkode: 3f44a...259 Jeg har tillit til både kjæreste og søsken, og om de vil tilbringe tid sammen så hadde jeg blitt glad. Jeg ser på det som kjempepositivt at kjæresten min og familien min går godt overens. Anonymkode: 1bba3...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå