Gå til innhold

Hvor nær kontakt med svoger/svigerinne synes du er greit?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, hvor tett relasjon synes du er ok mellom din partner og din bror/søster? Er det rart om de tilbringer tid sammen uten deg? Eller mellom deg og din svoger/svigerinne.

Anonymkode: 3f44a...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min samboer og min bror er ofte sammen uten meg. Da spiller de PlayStation , ser på tv, henger rundt, er på byen eller lignende :) syns ikke det er noe rart. Hadde vel kanskje følt det annerledes hvis jeg hadde hatt en søster som brukte mye tid alene med samboeren min…

Anonymkode: 5bba5...9b6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min samboer og min bror er ofte sammen uten meg. Da spiller de PlayStation , ser på tv, henger rundt, er på byen eller lignende :) syns ikke det er noe rart. Hadde vel kanskje følt det annerledes hvis jeg hadde hatt en søster som brukte mye tid alene med samboeren min…

Anonymkode: 5bba5...9b6

Hehe, ble kanskje litt uklart, men mener jo kontakt med svigers av motsatt kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at det skal være et problem? Partner står fritt til å være sammen med hvem han vil.

Anonymkode: 208d8...323

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle det være rart?

Jeg vet ikke. Jeg bare følte at det ble litt rart og lurer derfor på hva folk tenker om en slik situasjon. Kanskje jeg finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke. Jeg bare følte at det ble litt rart og lurer derfor på hva folk tenker om en slik situasjon. Kanskje jeg finner ut av det.

Hva var det som ble rart? Får ikke tak i om du fikk noen signaler som gjør at du reagerer eller om du bare reagerte på situasjonen i seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva var det som ble rart? Får ikke tak i om du fikk noen signaler som gjør at du reagerer eller om du bare reagerte på situasjonen i seg selv.

Tilbragte barna sammen med svogeren min og barna. Det føltes litt rart. Så jeg lurer på om det er rart å kultivere et vennskap med vedkommende. Eller om man burde ha litt distanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tilbragte barna sammen med svogeren min og barna. Det føltes litt rart. Så jeg lurer på om det er rart å kultivere et vennskap med vedkommende. Eller om man burde ha litt distanse.

Tilbragte dagen*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tillit til både kjæreste og søsken, og om de vil tilbringe tid sammen så hadde jeg blitt glad. Jeg ser på det som kjempepositivt at kjæresten min og familien min går godt overens.

Anonymkode: 1bba3...fe4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...