Gå til innhold

Single, barnløse kvinner i 40-årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dating livet deres? Er det vanskelig å finne noe langvarig? Ønsker dere innerst inne et barn, og hva sier menn om barnløsheten? 

Anonymkode: d8a79...d9c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at menn som ikke har barn ofte ikke vil ha, eller ha flere. De med (mer enn ett) barn dater helst folk med barn fra før. For de damene som ikke vil ha barn, passer jo det dårlig. 

Anonymkode: 078e9...57f

Skrevet

Ønsker ikke barn. 

Har det flott og null problemer med dating men går for yngre eller utenlandske menn. Norske menn er virkelig ikke attraktive i den alderen desverre

Anonymkode: 52558...608

• Liker 2
Skrevet

Sliter fordi mange menn i den alderen er ekstremt umodne, sliter med å takle egne følelser og nærhet, klarer ikke være åpne. 

Anonymkode: 35dfc...6a4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke interessert i unger. Er ikke så mange menn som spør om det. Hvis det er noe de vil ha så bør de finne ei yngre dame.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sliter fordi mange menn i den alderen er ekstremt umodne, sliter med å takle egne følelser og nærhet, klarer ikke være åpne. 

Er de bedre før og etter, eller er dette et universalt problem du opplever? 

Anonymkode: 8f275...0ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er de bedre før og etter, eller er dette et universalt problem du opplever? 

Anonymkode: 8f275...0ae

Haha tror de bare slutter å vokse opp etter det, om du skjønner.. desto flere single menn jeg møter i 40 årene desto mer virker det som de har sluttet å vokse i takt med alderen. Ikke alle selvsagt, men single barnløse menn i 40 årene og opp begynner å bli en egen sjanger

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ingen problem med å date, og har aldri opplevd at menn har reagert negativt på at jeg ikke har barn. Heller positivt egentlig. Jeg dater også kun menn som ikke har barn og ikke vil ha det.

Har ingen ønske om barn, det er heller mitt verste mareritt.

Anonymkode: 1eaa1...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...