tonebelinda Skrevet 30. november 2022 #41 Skrevet 30. november 2022 Nattens rytter skrev (På 21.11.2022 den 15.59): Snøfrisk smakar betre enn Philadelphiaost. Helt uenig. Snøfrisk er laget av geitemelk, og etter min smak, absolutt ikke godt i det hele tatt. Så smaken er som baken, delt 1
Thildamor Skrevet 30. november 2022 #42 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): i Sverige? Anonymkode: f840d...bf7 Ja, det var det du spurte om.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #43 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 15.17): takker for alle innspill, jeg prøver bare å forstå begrepet kremost, og samtidig stusser jeg hvorfor ikke det større volum boks enn å måtte kjøpe flere i små partier. Anonymkode: f840d...bf7 Ost er ost. Ost går igjennom helt andre prosesser enn f.eks melk og fløte. Melk og fløte er også to ulike produkter som går igjennom to forskjellige prosesser, som gir ulike egenskaper, du kan f.eks ikke piske krem av melk... Yoghurt er igjen enda ett melkebasert produkt som også går igjennom en annen prosess. Så har du rømme, enda ett produkt... Ja, alt er melkeprodukter, nei det er ikke samme produkter. Harde oster brukes heller ikke på samme måte som myke oster, for igjen, forskjellige prosesser, og dermed forskjellig egenskaper. Kremost selges sjeldent på større bokser, fordi det sjelden brukes i store mengder. Litt samme som at fløte sjeldent selges på 2-liters bokser... Rømme selges heller ikke på liters beger... Anonymkode: ae9e4...e17 1
Thildamor Skrevet 30. november 2022 #44 Skrevet 30. november 2022 Du får forresten Philadelphia i 500 gram bokser i Sverige, om du hadde tenkt deg over grensa.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #45 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ost er ost. Ost går igjennom helt andre prosesser enn f.eks melk og fløte. Melk og fløte er også to ulike produkter som går igjennom to forskjellige prosesser, som gir ulike egenskaper, du kan f.eks ikke piske krem av melk... Yoghurt er igjen enda ett melkebasert produkt som også går igjennom en annen prosess. Så har du rømme, enda ett produkt... Ja, alt er melkeprodukter, nei det er ikke samme produkter. Harde oster brukes heller ikke på samme måte som myke oster, for igjen, forskjellige prosesser, og dermed forskjellig egenskaper. Kremost selges sjeldent på større bokser, fordi det sjelden brukes i store mengder. Litt samme som at fløte sjeldent selges på 2-liters bokser... Rømme selges heller ikke på liters beger... Anonymkode: ae9e4...e17 ser dem selger store bokser til bedrifter. Vil gjerne ha en av dem Anonymkode: f840d...bf7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #46 Skrevet 30. november 2022 Thildamor skrev (4 timer siden): Du får forresten Philadelphia i 500 gram bokser i Sverige, om du hadde tenkt deg over grensa. ja, det er akkurat det jeg ville vite om. For man tenker jo alltid stort i Sverige. Takk. Anonymkode: f840d...bf7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #47 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ser dem selger store bokser til bedrifter. Vil gjerne ha en av dem Anonymkode: f840d...bf7 500g får du på OBS! Vi bestiller inn 15 kg bokser på min arbeidsplass. Men det er SVÆRT sjelden lønnsomt for en butikk rettet mot private husholdninger å selge industri-pakker. Anonymkode: ae9e4...e17
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #48 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 500g får du på OBS! Vi bestiller inn 15 kg bokser på min arbeidsplass. Men det er SVÆRT sjelden lønnsomt for en butikk rettet mot private husholdninger å selge industri-pakker. Anonymkode: ae9e4...e17 hva er prisen for 500g? husker du det? Anonymkode: f840d...bf7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #49 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hva er prisen for 500g? husker du det? Anonymkode: f840d...bf7 nei, jeg sjekker ikke priser på produkter jeg ikke bruker. Anonymkode: ae9e4...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå