AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Vi har begge fast jobb og eier bolig, men har lyst til å flytte et sted hvor det er mye billigere hus. Der kan mannen min enkelt få jobb, men jeg må isåfall bli hjemme noen måneder mens vi venter på barnehageplass, og søke jobber da. Er det lov å søke boligfinansiering for så å kjøpe bolig et sted jeg ikke har jobb? Eller krever banken at man kjøper bolig der man faktisk har jobb? Anonymkode: 89fab...3d1
Eva-Lena Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har begge fast jobb og eier bolig, men har lyst til å flytte et sted hvor det er mye billigere hus. Der kan mannen min enkelt få jobb, men jeg må isåfall bli hjemme noen måneder mens vi venter på barnehageplass, og søke jobber da. Er det lov å søke boligfinansiering for så å kjøpe bolig et sted jeg ikke har jobb? Eller krever banken at man kjøper bolig der man faktisk har jobb? Anonymkode: 89fab...3d1 Har dere økonomi til å betjene ett lån og banken innvilget dere det, så bryr ikke banken seg om du jobber eller ikke. Bare ett tips, ikke ta opp lån ved hjelp av lønnen du har nå. Det er ikke sikkert du får jobb så fort og da kan det bli dårlig økonomi om pengene ikke strekker til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå