Gå til innhold

Kjøpe bolig et sted uten fast jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begge fast jobb og eier bolig, men har lyst til å flytte et sted hvor det er mye billigere hus. Der kan mannen min enkelt få jobb, men jeg må isåfall bli hjemme noen måneder mens vi venter på barnehageplass, og søke jobber da. Er det lov å søke boligfinansiering for så å kjøpe bolig et sted jeg ikke har jobb? Eller krever banken at man kjøper bolig der man faktisk har jobb?

Anonymkode: 89fab...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har begge fast jobb og eier bolig, men har lyst til å flytte et sted hvor det er mye billigere hus. Der kan mannen min enkelt få jobb, men jeg må isåfall bli hjemme noen måneder mens vi venter på barnehageplass, og søke jobber da. Er det lov å søke boligfinansiering for så å kjøpe bolig et sted jeg ikke har jobb? Eller krever banken at man kjøper bolig der man faktisk har jobb?

Anonymkode: 89fab...3d1

Har dere økonomi til å betjene ett lån og banken innvilget dere det, så bryr ikke banken seg om du jobber eller ikke. Bare ett tips, ikke ta opp lån ved hjelp av lønnen du har nå. Det er ikke sikkert du får jobb så fort og da kan det bli dårlig økonomi om pengene ikke strekker til.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...