AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Hei. Dere som har klart å rive dere løs ifra traumeband med en narsissistisk forstyrret person, hvordan var prosessen etter dere brøt ut av det? Jeg er kommet langt, men jeg har lite lyst å være sosial og er mye alene, hva er tips ang det? Burde jeg presse meg litt for å være sosial? Gå på date? Eller skal jeg kun være alene fordi jeg føler for å være alene? Jeg vet ikke om lysten til å være sosial kommer av seg selv, eller om jeg må presse meg litt til det. Jeg tenker at hvis jeg er alene for lenge så vil jeg til slutt bli isolert og det bare blir vanskeligere å være sosial? Burde jeg presse meg litt å være sosial selv om jeg ikke ønsker ? Eller kommer det av seg selv? Jeg trives alene og nyter tiden for meg selv med mine hobbyer, men likevell så lurer jeg på om jeg skal la det gå av seg selv, eller om jeg må «presse» meg litt å være sosial. Før den giftige eksen var jeg veldig sosial av meg, men har alltid likt alenetid også, men akkurat nå er det kun alenetid jeg føler for å ha. Anonymkode: 27fe0...455
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Har aldri tidligere verdsatt alene tid så mye etter forhold med c narsissist. Jeg går på jobb og er sosial der og med nær familie, det holder i massevis. Har ikke lyst på noen nye relasjoner i det hele tatt, nå er det gått 2 år. Anonymkode: 134df...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå