AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg har ikke helt skjønt dette... Kan noen forklare? Anonymkode: 62c33...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 Tror det kommer ann på alderen din. Jeg er 47 og har aldri hørt om eksklusiv opplegget.. møtes man jevnlig på date og ligger sammen er man kjærester. Mere komplisert enn dette er det ikke. 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Tussemor47 skrev (2 minutter siden): Tror det kommer ann på alderen din. Jeg er 47 og har aldri hørt om eksklusiv opplegget.. møtes man jevnlig på date og ligger sammen er man kjærester. Mere komplisert enn dette er det ikke. Jeg er 45 og det er ukjent for meg også. Men alle snakker om det å være eksklusive... Hva I alle dager betyr det? Når jeg vokste opp var det jo ingen tvil om at man var kjærester hvis man datet over tid og hvis man hadde sex i tillegg var det helt helt bankers.... Skjønner ikke dette eksklusiv-opplegget.... 😅 Anonymkode: 62c33...e0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg er 47 og tenker også at man er kjærester da. Men lurer på om yngre mennesker har en litt annen definisjon på hva kjærester er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 45 og det er ukjent for meg også. Men alle snakker om det å være eksklusive... Hva I alle dager betyr det? Når jeg vokste opp var det jo ingen tvil om at man var kjærester hvis man datet over tid og hvis man hadde sex i tillegg var det helt helt bankers.... Skjønner ikke dette eksklusiv-opplegget.... 😅 Anonymkode: 62c33...e0c Samme her😅 ser ikke forskjellen på eksklusive og kjærester heller jeg så🤔 men å date nå er komplett umulig for det er så mange moralske og umoralske regler en skal følge at jeg blir rar🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Del Skrevet 20. november 2022 En ny tulleting som er dukket opp i det norske språk. Anonymkode: 90b41...8b4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Del Skrevet 20. november 2022 Vil heller være billig kjærest enn eksklusiv knullis? Anonymkode: 5168c...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Del Skrevet 20. november 2022 Nei det betyr at man ikke ligger med andre eller dater andre i en bli kjent fase før man evn. blir kjærester Anonymkode: b93d4...afb 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 20. november 2022 #9 Del Skrevet 20. november 2022 Hvis man har sex på date nummer tre da, som visst er en slags standard, så er det litt tidlig å definere seg som kjærester. Men de fleste ønsker jo ikke at den man dater har sex med flere, så da avtaler man at man er eksklusive mens man dater. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Del Skrevet 20. november 2022 Sidsel skrev (Akkurat nå): Hvis man har sex på date nummer tre da, som visst er en slags standard, så er det litt tidlig å definere seg som kjærester. Men de fleste ønsker jo ikke at den man dater har sex med flere, så da avtaler man at man er eksklusive mens man dater. Ja akuratt sånn. Og jeg liker konseptet med eklusiv fordi man burde heller ikke hoppe i forhold uten å kjenne hverandre leeenge og godt om man vil at forholdet skal vare og ikke slå opp etter fire mnd fordi man ikke kjente hverandre godt nok når man ble sammen. Anonymkode: b93d4...afb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg er 55 og vet hva det betyr, trur jeg. Jeg var ekstremt mye sammen med en mann over flere år. Vi gjorde alt kjærester gjorde. Alle så på oss som ett par. Allikevel i hans øyne var vi ikke kjærester noen gang. Jeg ville at vi skulle være eksklusive - dvs ikke date eller ligge med andre. Det ble selvsagt at dette «forholdet» gikk til helvete. Jeg hadde vært ett tidsfordriv for han. Jeg skjønner ikke til dags dato hvorfor han ikke kunne anse oss som ett par iom vi var sammen så og si daglig. Overnattet hos hverandre, dro på ferier sammen. Til og med snakket om å kjøpe bolig sammen. Han sa mange ganger at jeg var en drømmedame, han savnet meg de gangene vi ikke kunne være sammen pga jobbing. I ettertid sa han at han aldri hadde savnet med og aldri hatt følelser for meg. Jeg var heller ikke en han kunne falle for. Så nå idag er jeg singel og kommer aldri til å involvere meg med noen mann igjen. Mulig jeg har vært dum, men jeg var utrolig glad i han og kunne lett bodd med han. Det som er rart er at jeg følte så sterkt, men han så på meg som tidsfordriv i disse årene. Anonymkode: fccf9...bd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 20. november 2022 #12 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 55 og vet hva det betyr, trur jeg. Jeg var ekstremt mye sammen med en mann over flere år. Vi gjorde alt kjærester gjorde. Alle så på oss som ett par. Allikevel i hans øyne var vi ikke kjærester noen gang. Jeg ville at vi skulle være eksklusive - dvs ikke date eller ligge med andre. Det ble selvsagt at dette «forholdet» gikk til helvete. Jeg hadde vært ett tidsfordriv for han. Jeg skjønner ikke til dags dato hvorfor han ikke kunne anse oss som ett par iom vi var sammen så og si daglig. Overnattet hos hverandre, dro på ferier sammen. Til og med snakket om å kjøpe bolig sammen. Han sa mange ganger at jeg var en drømmedame, han savnet meg de gangene vi ikke kunne være sammen pga jobbing. I ettertid sa han at han aldri hadde savnet med og aldri hatt følelser for meg. Jeg var heller ikke en han kunne falle for. Så nå idag er jeg singel og kommer aldri til å involvere meg med noen mann igjen. Mulig jeg har vært dum, men jeg var utrolig glad i han og kunne lett bodd med han. Det som er rart er at jeg følte så sterkt, men han så på meg som tidsfordriv i disse årene. Anonymkode: fccf9...bd8 Sender deg stor styrke og trøste klem! Fy faen for en dritt fyr! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er 55 og vet hva det betyr, trur jeg. Jeg var ekstremt mye sammen med en mann over flere år. Vi gjorde alt kjærester gjorde. Alle så på oss som ett par. Allikevel i hans øyne var vi ikke kjærester noen gang. Jeg ville at vi skulle være eksklusive - dvs ikke date eller ligge med andre. Det ble selvsagt at dette «forholdet» gikk til helvete. Jeg hadde vært ett tidsfordriv for han. Jeg skjønner ikke til dags dato hvorfor han ikke kunne anse oss som ett par iom vi var sammen så og si daglig. Overnattet hos hverandre, dro på ferier sammen. Til og med snakket om å kjøpe bolig sammen. Han sa mange ganger at jeg var en drømmedame, han savnet meg de gangene vi ikke kunne være sammen pga jobbing. I ettertid sa han at han aldri hadde savnet med og aldri hatt følelser for meg. Jeg var heller ikke en han kunne falle for. Så nå idag er jeg singel og kommer aldri til å involvere meg med noen mann igjen. Mulig jeg har vært dum, men jeg var utrolig glad i han og kunne lett bodd med han. Det som er rart er at jeg følte så sterkt, men han så på meg som tidsfordriv i disse årene. Anonymkode: fccf9...bd8 Aldri gidd å date en mann mer enn 6 mnd uten å definere dere som kjærester. Ellers er man bare pauseunderholdning ja Anonymkode: b93d4...afb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): En ny tulleting som er dukket opp i det norske språk. Anonymkode: 90b41...8b4 Ja, som en eksklusiv veske Anonymkode: fce0e...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 20. november 2022 #15 Del Skrevet 20. november 2022 Tussemor47 skrev (58 minutter siden): Tror det kommer ann på alderen din. Jeg er 47 og har aldri hørt om eksklusiv opplegget.. møtes man jevnlig på date og ligger sammen er man kjærester. Mere komplisert enn dette er det ikke. Det kan like gjerne være fwb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Del Skrevet 20. november 2022 norw skrev (8 minutter siden): Det kan like gjerne være fwb. Hva betyr det? Anonymkode: 62c33...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 20. november 2022 #17 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva betyr det? Anonymkode: 62c33...e0c Friends with benefits. Man treffes og har sex, men er ikke kjærester. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Del Skrevet 20. november 2022 Tussemor47 skrev (1 time siden): Tror det kommer ann på alderen din. Jeg er 47 og har aldri hørt om eksklusiv opplegget.. møtes man jevnlig på date og ligger sammen er man kjærester. Mere komplisert enn dette er det ikke. Trodde jeg og men stemmer nok ikke i dagens dating da må man ta praten etter så og så lang tid osv osv.. fleste driver nok å ligger med flere virker som etter som dette med ekslusivitet er viktig. Og man er ikke kjærester selv om man er ekslusive. Har jeg erfart. Anonymkode: 0bcec...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Del Skrevet 20. november 2022 Tussemor47 skrev (1 time siden): Sender deg stor styrke og trøste klem! Fy faen for en dritt fyr! Takk 🥰 Jeg skjønner faktisk ingenting og enkelte ting vil jeg vel aldri finne ut av heller. Anonymkode: fccf9...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Del Skrevet 20. november 2022 3 hours ago, norw said: Friends with benefits. Man treffes og har sex, men er ikke kjærester. Å, du mener pulevenn?! Lurt å snakke norsk på et norsk forum. Anonymkode: d4704...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå