Gå til innhold

Gav han hel-kroppsmassasje og prøvde meg litt på analen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd dette med menn før, altså å gi massasje rundt og litt i analen i forbindelse med kroppsmassasje. Det sklei etterhvert over i sex, og jeg fikk ikke snakket med han om han likte at jeg masserte han i rumpen. 
Har dere erfaring / inntrykk av at menn liker det? Vet det kan variere

Anonymkode: 9b7ad...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk av at menn liker det, men det er selvsagt variabelt så ville ikke ha stukket en finger oppi han uten og spørre. Hvis det endte med sex var det vel fint for han, men spør. 

Anonymkode: 42b46...89b

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har inntrykk av at menn liker det, men det er selvsagt variabelt så ville ikke ha stukket en finger oppi han uten og spørre. Hvis det endte med sex var det vel fint for han, men spør. 

Anonymkode: 42b46...89b

:) ja, jeg skal prøve det igjen og spør han mens jeg holder på om han liker det jeg gjør

• Liker 1
Skrevet

Æsj🤮

Anonymkode: ed626...8f2

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan reagerte han da? Det er jo meningsløst å spørre andre om slikt. Det spiller jo ingen rolle for han/dere hva andre liker eller misliker, han bestemmer jo helt selv hva han vil være med på. 

Anonymkode: dbb0f...b28

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes ikke du skal gjøre sånt uten at han får sjans til å rengjøre i og rundt møkkhølet på forhånd. Vet man på forhånd så rengjør man ekstra nøye. Både han og du kan få ubehagelige overraskelser hvis du begynner med dette uten at han har planlagt det. 

Anonymkode: aa8bf...843

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes ikke du skal gjøre sånt uten at han får sjans til å rengjøre i og rundt møkkhølet på forhånd. Vet man på forhånd så rengjør man ekstra nøye. Både han og du kan få ubehagelige overraskelser hvis du begynner med dette uten at han har planlagt det. 

Anonymkode: aa8bf...843

Det var ganske forsiktig og medførte ikke noe møkk. Men veldig godt poeng, jeg bør nok være forsiktig

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan reagerte han da? Det er jo meningsløst å spørre andre om slikt. Det spiller jo ingen rolle for han/dere hva andre liker eller misliker, han bestemmer jo helt selv hva han vil være med på. 

Anonymkode: dbb0f...b28

Jeg spurte han mens jeg masserte han på rumpa, om det er noe han vil jeg gjør. Han sa nei, du bestemmer, kjære, gjør akkurat det du vil med meg. Så slo jeg meg litt løs. Men ikke så mye da. Hadde ikke en finger inne. Var rett i åpningen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj🤮

Hvorfor klikker du deg i det hele tatt inn på slike tråder hvis du synes det er så motbydelig???

Anonymkode: 3ae0f...deb

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Æsj🤮

12-åring som sniker seg inn på seksualforum for første gang?

• Liker 1
Skrevet

Ut fra kommentaren om at du bestemmer, så har han nok ikke noe imot det. 
Vet flere menn som elsker å bli stimulert både i og rundt. 

Min erfaring er at de som IKKE liker det, sier klart ifra om det.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...