AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Hei. Lurer på om noen har tips til hva som kan hjelpe på å bleke rosa arr, tenker ikke laser osv. Har prøvd krem fra A-derma, cicaplast b5, arr bandasje men virker ikke som noe virker. Er en mnd gammelt. Hilsen kvinne Anonymkode: 3aba7...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 Hvis arret er rosa betyr det at det ikke er ferdig grodd enda. Du kan ikke bleke det, men silikonplaster for arr på apoteket hjelper å få det til å gro finere. Anonymkode: ad3f6...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Hvis det er rosa så er det som brukeren over sier ikke ferdig grodd. Mine erfaring (og jeg har hatt tusenvis av arr etter både sykdom og yrke) er at rosa arr med tiden forsvinner helt. Ett år så kan du knapt se noe, to år og de er helt borte. Anonymkode: 9e890...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis arret er rosa betyr det at det ikke er ferdig grodd enda. Du kan ikke bleke det, men silikonplaster for arr på apoteket hjelper å få det til å gro finere. Anonymkode: ad3f6...b6f Jeg ønsket bare å få det til å vises litt mindre til jul pga kjoler osv, skal sjekke ut slike silikonplaster Anonymkode: 3aba7...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg har tatt keisersnitt, og brukte slike silikonplaster noen uker etterpå. Etter bare noen mnd så var arret veldig fint og hvitt, og nå er det nesten ikke synlig i det hele tatt.. Men du har jo ikke noen mnder på deg da, hvis du ønsker det mindre til jul.. men mye kan skje på de ukene, og jeg syntes plastrene var en sikkerhet i tillegg til at de ble fine. Det kunne de jo naturligvis ha blitt uansett altså.. Anonymkode: 793f4...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har tatt keisersnitt, og brukte slike silikonplaster noen uker etterpå. Etter bare noen mnd så var arret veldig fint og hvitt, og nå er det nesten ikke synlig i det hele tatt.. Men du har jo ikke noen mnder på deg da, hvis du ønsker det mindre til jul.. men mye kan skje på de ukene, og jeg syntes plastrene var en sikkerhet i tillegg til at de ble fine. Det kunne de jo naturligvis ha blitt uansett altså.. Anonymkode: 793f4...305 Takk for tips har du bilde eller link til de plasterene da jeg har brukt de som heter mepiform arrbandasje men de sitter ikke godt Anonymkode: 3aba7...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå