AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Vi har en travel hverdag der mannen er borte på jobb hele uka. Da er jeg alene med barna og i full jobb. Jeg er ofte sliten på helg og mannen bidrar mye når han er hjemme med både barn og hus. han er super på alle måter. Vi har sex hver helg han er hjemme. Men en gang er nok for meg. Han har større sexbehov enn meg. Og siden jeg går på cipralex påvirker det sexlysten.. det blir mye mas rundt sex, og det blir dårlig stemning. Jeg skjønner at han har behov, men med cipralex som demper lysten, pluss full jobb uke, alene hele uka med barn så er sex det siste jeg tenker på når helga kommer. flere som har det slik? Jeg setter av tid og lader opp til en gang Ila helgen, men mer enn det orker jeg ikke. Anonymkode: 87b99...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Går på Cipralex selv og merker ikke så mye til dempet lyst - men det er vanlig. Men - om han ikke var borte på jobb i ukedagene, hadde du hatt mer lyst da? Forstår egentlig begge her Anonymkode: 0fbd5...2c4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går på Cipralex selv og merker ikke så mye til dempet lyst - men det er vanlig. Men - om han ikke var borte på jobb i ukedagene, hadde du hatt mer lyst da? Forstår egentlig begge her Anonymkode: 0fbd5...2c4 Ja, da hadde vi vært to om alt, og delt på alt. Nå er jeg alene med barn og det er mye ekstra med ene barnet med adhd. Slitsom jobb som sykepleier der alle skal ha noe fra meg. Anonymkode: 87b99...7dd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Cipralex fjernet all sexlyst for meg og jeg hadde ikke klart å presse meg til å ha sex bare for å blidgjøre mannen. Koste det det koste må, jeg ble frisk av depresjonen etter noen år hvertfall og det betydde mye mer enn sex Anonymkode: f4f99...7d3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, da hadde vi vært to om alt, og delt på alt. Nå er jeg alene med barn og det er mye ekstra med ene barnet med adhd. Slitsom jobb som sykepleier der alle skal ha noe fra meg. Anonymkode: 87b99...7dd Da hadde jeg svart det. Om han ønsker mer sex i samlivet på sikt så må han søke vanlig jobb. Ellers forblir det sånn, du er utslitt av å ta hele lasset. Helt naturlig reaksjon for folk det. Anonymkode: 0fbd5...2c4
Gjest Warrior Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 Gikk på cipralex før, går på noe annet nå. Aldri merket noe på sexlysten og har like høy sexlyst som jeg alltid har hatt. Er du sikker på det er cipralexen som gjør det? Det er vanskelig det der når ene får mindre sexlyst. Du kan ikke tvinges til noe du ikke vil, og han kan ikke tvinges til å la være å ha sex/ha et sexliv. Håper dere finner en løsning så dere begge blir fornøyd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har en travel hverdag der mannen er borte på jobb hele uka. Da er jeg alene med barna og i full jobb. Jeg er ofte sliten på helg og mannen bidrar mye når han er hjemme med både barn og hus. han er super på alle måter. Vi har sex hver helg han er hjemme. Men en gang er nok for meg. Han har større sexbehov enn meg. Og siden jeg går på cipralex påvirker det sexlysten.. det blir mye mas rundt sex, og det blir dårlig stemning. Jeg skjønner at han har behov, men med cipralex som demper lysten, pluss full jobb uke, alene hele uka med barn så er sex det siste jeg tenker på når helga kommer. flere som har det slik? Jeg setter av tid og lader opp til en gang Ila helgen, men mer enn det orker jeg ikke. Anonymkode: 87b99...7dd Om det er depresjon du har ville jeg heller byttet til f.eks brintellix, det påvirker ikke sexlysten. Du kan snakke med legen din om det. Der er Ad som ikke påvirker sexlysten. Anonymkode: 81f1d...e73
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 Jeg ble helt «død» nedentil når jeg gikk på Cipralex. Klarte hverken bli kåt eller få orgasme. Anonymkode: 45530...82b 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Warrior skrev (3 timer siden): Gikk på cipralex før, går på noe annet nå. Aldri merket noe på sexlysten og har like høy sexlyst som jeg alltid har hatt. Er du sikker på det er cipralexen som gjør det? Det er vanskelig det der når ene får mindre sexlyst. Du kan ikke tvinges til noe du ikke vil, og han kan ikke tvinges til å la være å ha sex/ha et sexliv. Håper dere finner en løsning så dere begge blir fornøyd Å ha sex en gang i uken når han kun er hjemme på helg er ikke akkurat null sexliv da.. Anonymkode: 87b99...7dd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Skjønner begge sidene. Cipralex hjalp meg mye, men fikk libido på ett lavnivå. Men i ett parforhold ville jeg valgt andre medsiner, sex er limet i ett forhold. Om så gi han fripass, om han har muligheter andre steder. Anonymkode: 1cc66...a13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner begge sidene. Cipralex hjalp meg mye, men fikk libido på ett lavnivå. Men i ett parforhold ville jeg valgt andre medsiner, sex er limet i ett forhold. Om så gi han fripass, om han har muligheter andre steder. Anonymkode: 1cc66...a13 Så sex 1-2 ganger i uka er såpass lite at jeg skal gi han fripass?? Anonymkode: 87b99...7dd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #12 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så sex 1-2 ganger i uka er såpass lite at jeg skal gi han fripass?? Anonymkode: 87b99...7dd Nei det er det ikke, dummeste jeg har hørt. Både medisiner, stress og depresjon påvirker sexlivet, og lysten på sex. Det samme gjør småbarnslivet. Dette er for en periode av livet, dette er unntakstilstander. Her tenker jeg du må ta deg en prat med mannen din. Sånn jeg leser det så har du på en måte allerede forsøkt å møtes på midten, du prioriterer hvile for å orker sex en gang i helga mens han er hjemme. Så prat med han, forklar han at for en periode nå så er det det du har å gi, du har ikke mer, og mer mas om sex blir bare slitsomt. Fortell at dette ikke vil vare evig, dere vil komme tilbake til en periode med mer sex. (Men det kan også hende det betyr at han må bytte jobb til en hvor han er mer hjemme..) og du må få hode over vann og energi til å gjøre ting som er lystbetont for deg også. Anonymkode: b96a6...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå