Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe noen av disse bøkene til broren min til jul... enten DaVinci koden, Engler og Demoner eller Den digitale festning Har ikke lest noen av bøkene, har de noen sammenheng med hverandre, i såfall hvem bør leses først.. eller er det 3 uavhengige romaner i så fall hvilke av disse anbefaller dere?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe noen av disse bøkene til broren min til jul... enten DaVinci koden, Engler og Demoner eller Den digitale festning Har ikke lest noen av bøkene, har de noen sammenheng med hverandre, i såfall hvem bør leses først.. eller er det 3 uavhengige romaner i så fall hvilke av disse anbefaller dere? ← Engler og demoner kom først, deretter Da Vinci koden og det er en sammenheng mellom disse bøkene. Den digitale festning vet jeg ikke noe om. Jeg likte Engler og demoner best.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Den digitale festning har ingen sammenheng med Engler og demoner og DaVinci-koden. Likte vel også egentlig Engler og demoner bedre enn DaVinci-koden tror jeg, greier ikke helt å bestemme meg. Holder på å lese Den digitale festning nå faktisk!
-Fisken- Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Den digitale festning har ingen sammenheng med Engler og demoner og DaVinci-koden. Likte vel også egentlig Engler og demoner bedre enn DaVinci-koden tror jeg, greier ikke helt å bestemme meg. Holder på å lese Den digitale festning nå faktisk! ← Enig. Bra bøker begge to.
Gjest Litjmæ Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Det er jo ikke så voldsomt til sammenheng heller, de fungerer jo som frittstående bøker. Selv synes jeg Engler og demoner er best av disse!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. desember 2005 #6 Skrevet 8. desember 2005 Jeg synes Engler og demoner er den beste. Dessuten er den en (veldig frittstående) forløper til Da Vinci-koden, så hvis han blir hekta og vil lese flere, så får han hvertfall disse to i rett rekkefølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå