AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Hei! Jeg er altså så nervøs for barnehagestart at jeg nesten vil endre på avgjørelsen. Jeg skal studere fra januar, og da er lille 11 måneder. Er alene med henne og pappaen ønsket ikke perm, og måtte utsatt studiet enda ett helt år om jeg ventet med bHg. Valgte derfor barnehage , med tanken om at jeg evt kan prøve å hente/ levere tidligere som student. Skal skrive bachelour , så blir nok en del jobbing på egenhån og sikkert noen litt kortere dager en 7,5 timer. Men jeg gruer meg så til å miste tiden med ho på dagtid, blir helt uggen av tanken. Samtidig har det jo vært utfordrende med permisjon også, og har fått veldig få «pauser» til å gjøre andre ting. Men nå som barnehage nærmer seg er jeg så usikker på avgjørelsen… hadde gjerne ville vært hjemme litt lenger, men ett helt år til virker litt mye igjen.. noen som kan komme med noen innspill eller råd… er helt fortvilt.. 🙈 ønsker vell bare noen positive erfaringer.. har jo kunne vert hjemme 11 hele måneder, og er jo ikke alle som kan det.. så vet jo jeg også har vert heldig på mange vis.. Anonymkode: d63c4...b2e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 https://forskning.no/barn-og-ungdom/barnehageforskning-hvorfor-er-forskere-sa-bekymret-for-ettaringene-vare/1876605 https://www.morgenbladet.no/ideer/debatt/2020/10/02/det-store-barnehageeksperimentet/ Anonymkode: 434d5...94d 1
Sofakona Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Ikke noe problem:) to barn her..levert ene ved 11 mnd og andre 14 mnd. Jeg er selv førskolelærer og jobbet på små barn avdelingen i nesten 8 år. Det er ikke noe problem. De får masse kjærlighet, oppmerksomhet, de får mat og sover i vogner:) du har ikke noe grue deg til. De vil bli tatt godt vare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå