Gå til innhold

Inneholder Nintendo swich spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt Nintendo Swich til 6-åringen til jul. Har NULL peiling på spill og konsoller. Så, innholdet den spill eller må dette kjøpes i tillegg? Han har en 4-åring bror. Kan han mestre noen spill på denne konsollen? 

valgte denne over PlayStation siden vi reiser en del til familie, og da kan den ene har Swich og den andre iPad. 

Om den ikke inneholder noen spill, hvilket anbefales for en 4-åring og en 6-åring? 

Anonymkode: db8f1...e5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill må kjøpes i tillegg. Det kan kjøpes på Nintendo eShop eller i fysiske varianter. Super Mario er alltids populært for barn. Animal Crossing er også fint spill for barn. Finnes sikkert flere. Du kan også kjøpe Nintento Online slik at man skal spille gamle Nintendo-spill fra tidligere konsoller. 

• Liker 2
Skrevet

Switch

Anonymkode: 5fa75...e77

• Nyttig 1
Skrevet

Spill må kjøpes utenom.

De selger blant annet «Paw Patrol» spill til Nintendo Switch, og Flåklypa, tror de kan passe for noen i den alderen.

Jeg anbefaler fysiske spill over kun e-shop.

Og da barna trolig kan ha konsollen lenge vil jeg også anbefale å kjøpe et minnekort med litt plass på.

Anonymkode: 1a4c9...0e4

• Liker 1
Skrevet

Mario Kart 8 kan fungere til 4- og 6-åring! 

Anonymkode: 180ad...a51

• Liker 1
Skrevet
Sheik skrev (På 20.11.2022 den 15.33):

Spill må kjøpes i tillegg. Det kan kjøpes på Nintendo eShop eller i fysiske varianter. Super Mario er alltids populært for barn. Animal Crossing er også fint spill for barn. Finnes sikkert flere. Du kan også kjøpe Nintento Online slik at man skal spille gamle Nintendo-spill fra tidligere konsoller. 

Vil bare si at Animal Crossing er ikke et spill å anbefale for små barn, dersom du ikke skal sitte sammen med dem og forklare hele tiden. Det er veldig mye tekst som må leses og alt er på engelsk. 
At spillet står markert med 3 år på PEGI betyr bare at det er trygt for så små barn, altså ikke noe vold, stygt språk eller kriminalitet, for eksempel, det er ikke dermed sagt at spillet passer for så små barn. 

Men, for å svare på spørsmålet så er Mario Kart en vinner. Her kan man sette på slik at bilene alltid holder seg innenfor banen, noe som gjør at også små barn kan klare å være med og konkurrere med større barn eller voksne. 

• Liker 2
Skrevet
Angelheart2 skrev (2 timer siden):

Vil bare si at Animal Crossing er ikke et spill å anbefale for små barn, dersom du ikke skal sitte sammen med dem og forklare hele tiden. Det er veldig mye tekst som må leses og alt er på engelsk. 
At spillet står markert med 3 år på PEGI betyr bare at det er trygt for så små barn, altså ikke noe vold, stygt språk eller kriminalitet, for eksempel, det er ikke dermed sagt at spillet passer for så små barn. 

Men, for å svare på spørsmålet så er Mario Kart en vinner. Her kan man sette på slik at bilene alltid holder seg innenfor banen, noe som gjør at også små barn kan klare å være med og konkurrere med større barn eller voksne. 

Det er sant. Men jeg spiller som oftest sammen med mitt barn og leser opp teksten. 

Skrevet

Mario kart og super smash mestret barna fra 4 års alder. 

Skrevet

Min har spilt animal crossing fra den alderen. Syvåringen begynner nå å synes han er for stor.. Ellers er Mario kart, og andre marlospill populært. Og pokemon! Brukte spill holder seg veldig godt i pris, jeg angrer på at vi har kjøpt en del på nedlastning, da er på en måte pengene tapt når ungene er ferdige med spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...