Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri pleid å likt eldre menn, men jeg har nettopp vært intim med en 36 år gammel mann og jeg er 25 år. Og det gjorde meg ingenting men jeg har alltid hatt kjærester som er like gamle som meg, er dette innafor liksom? 

Anonymkode: c1eae...539

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, så lenge dere matcher så ser jeg ikke problemet. 

• Liker 4
Gjest ufiltrert
Skrevet

Jeg synes all denne aldersforskjell bullshit diskuteringen er bare ren sjalusi og jantelov. 

"Han skakke tro han har noe å gjøre nedi buksa på ei SÅ ung" etc. sånne idiotuttalelser. Ingen som faktisk bryr seg om at det er to om ett forhold, det er ikke EN som tvinger eller lurer noen annen, om ikke man er narcissist da. Eller gammal søpplete gris med feit lommebok som kjøper billige små sugerdaddy-ludder, og tilogmed det, er det sugerdaddy-ludderne som initierer. Sett uttalige sånne på tinder, matcha med uttalige også. Like blåste i hue alle sammen.

Men, hvorfor skal andre bry seg og legge seg i det? Jo, sjalusi.

Skrevet

Dette er innafor. Jeg er mann 43 som har ei elskerinne på 22.

Anonymkode: a30c3...779

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja innafor akuratt. Bare pass på at han ikke bare bruker deg til sex. 

Anonymkode: 535bc...18b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er innafor. Jeg er mann 43 som har ei elskerinne på 22.

Anonymkode: a30c3...779

Jeg hadde ei "elskerinne/kk" som var 35 år eldre enn meg.  Startet  når jeg var 33, og holdt på til og fra noen år.   Ikke alle ser ut som sin alder...... Spesielt ikke damer, noen holder seg utrolig godt både i skinn og sinn.   

Anonymkode: 87d00...4ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri pleid å likt eldre menn, men jeg har nettopp vært intim med en 36 år gammel mann og jeg er 25 år. Og det gjorde meg ingenting men jeg har alltid hatt kjærester som er like gamle som meg, er dette innafor liksom? 

Så klart. Knull i vei:-)

Anonymkode: e17ae...286

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja innafor akuratt. Bare pass på at han ikke bare bruker deg til sex. 

Anonymkode: 535bc...18b

Hva annet har en ff's til...?

Anonymkode: 5fd52...02a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 38 og har en greie for en jente på 20 !! Så sexy !! Og jeg håper iløpet av neste år å få vært intim med henne! Sove i samme seng/ nærhet/ berøring osv ;) jeg vil ligge naken inntil henne med ståpikken min!!!

Anonymkode: 62626...d2f

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en ff som er 14 pr eldre, han er fantastisk 🤩 tenker ikke over aldersforskjellen, men vi har snakket om det. Fet var dytt for oss begge, og egentlig er jeg yngre enn det han selv kunne sett for seg. Likevel fungerer det fint 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 38 og har en greie for en jente på 20 !! Så sexy !! Og jeg håper iløpet av neste år å få vært intim med henne! Sove i samme seng/ nærhet/ berøring osv ;) jeg vil ligge naken inntil henne med ståpikken min!!!

Anonymkode: 62626...d2f

Men ikke ligge med henne?

• Nyttig 1
Skrevet
Miss91 skrev (2 timer siden):

Jeg har en ff som er 14 pr eldre, han er fantastisk 🤩 tenker ikke over aldersforskjellen, men vi har snakket om det. Fet var dytt for oss begge, og egentlig er jeg yngre enn det han selv kunne sett for seg. Likevel fungerer det fint 😊

Jeg hadde en pulevenninne av din årgang for en del år siden. Jeg er omtrent på alder med din FF. Det var digg å ligge med damen født i 1991. Noen år før hadde jeg en pulevenninne som var 15 år eldre enn meg. alt er bra og deilig, så lenge begge er kåte og vil pule.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2022 den 14.41):

Ja, det er innafor

Skrevet
feliek54 skrev (5 minutter siden):

Ja, det er innafor

Det er ikke bare innafor, det er ikke verdt å heve ett øyebryn for en gang. 

Jeg er 30 og elskeren snart 60, merker vi får blikk på gaten av og til, men jeg bryr meg ikke om det. Vi er begge voksne og fornøyde i relasjonen, det er faktisk alt som betyr noe.

Anonymkode: 36fff...bfd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke bare innafor, det er ikke verdt å heve ett øyebryn for en gang. 

Jeg er 30 og elskeren snart 60, merker vi får blikk på gaten av og til, men jeg bryr meg ikke om det. Vi er begge voksne og fornøyde i relasjonen, det er faktisk alt som betyr noe.

Anonymkode: 36fff...bfd

Jeg er enig med deg, men vil ikke alltid fungere i et fast forhold

Skrevet

Ser ikke problemet. Jeg var under 20 og var med en over 30. Så lenge begge er med på det så er det jo greit. 

Anonymkode: 7671d...b83

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og har en 12 år yngre ff. Ingen som kan si noe på aldersforskjellen så lenge dere begge har det fint.

Anonymkode: b4b08...562

• Liker 1
Skrevet

de som dater like gamle som seg er tenåringer. du liker menn som altså er 25, men de liker ikke deg. De går for yngre. Det er innafor å Date eldre når man er i den alderen du er i nå så ja

Anonymkode: ddafb...1d0

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

de som dater like gamle som seg er tenåringer. du liker menn som altså er 25, men de liker ikke deg. De går for yngre. Det er innafor å Date eldre når man er i den alderen du er i nå så ja

Hæ?!

Anonymkode: 1fd10...6ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hæ?!

Anonymkode: 1fd10...6ae

det pratet om at man liker folk som er like gamle seg selv er mest de som er tenåringer fordi de omgår seg imellom. det gjelder ikke voksne folk 21+. en av grunnene er at man er i voksenlivet om har folk som er i alle aldre rundt seg.

de som er for eksempel 16 liker hverken 1 år yngre eller 1 år eldre fordi de er i sin egen verden og kommer i forhold pga simple ting som samme musikk smak eller livsstil,

er man 25 år er man godt i voksenlivet eller i seneste laget i utdanningen. da har man gjerne kollegaer og venner i alle aldre. Man kan gjerne for eksempel komme i forholde med en på 29, 30 eller 31 etc.

skal bare like alderen sin I den fasen. Sier jeg bare lykke til om du finner en håndfull like gamle som deg i for eksempel jobben din eller noen som er like gamle som deg i nabolaget ditt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...