Rediscover Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 I et forsøk på å utvide nettverket mitt og forhåpentligvis finne nye gode venninner prøver jeg meg på en "kontaktannonse" her inne. Jeg er ufør og sitter mye hjemme alene, da samboer er i full jobb, så jeg kjenner at jeg faller lett utenfor sosiale settinger. Selv er jeg ei ung kvinne i slutten av tredveårene. Sånn personlighetsmessig heller jeg nok mot den introverte enden av skalaen, men i rett selskap går skravla lett. Festing, tjo og hei føler jeg meg ferdig med, men kan ta et glass vin i godt selskap. Ellers er jeg glad i kreative ting og ekstremt dyrekjær. Ble litt i hui og hast dette, men ta gjerne kontakt dersom du føler at du sitter litt samme båt og ønsker å bli kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mux Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Rediscover skrev (På 20.11.2022 den 14.40): I et forsøk på å utvide nettverket mitt og forhåpentligvis finne nye gode venninner prøver jeg meg på en "kontaktannonse" her inne. Jeg er ufør og sitter mye hjemme alene, da samboer er i full jobb, så jeg kjenner at jeg faller lett utenfor sosiale settinger. Selv er jeg ei ung kvinne i slutten av tredveårene. Sånn personlighetsmessig heller jeg nok mot den introverte enden av skalaen, men i rett selskap går skravla lett. Festing, tjo og hei føler jeg meg ferdig med, men kan ta et glass vin i godt selskap. Ellers er jeg glad i kreative ting og ekstremt dyrekjær. Ble litt i hui og hast dette, men ta gjerne kontakt dersom du føler at du sitter litt samme båt og ønsker å bli kjent. Bor ikke så veldig langt unna Hamar. Tidlig i 30årene. Har også bestemt meg for å prøve å utvide nettverket mitt så send gjerne en pm om du fortsatt trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intro Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars Mux skrev (På 14.12.2022 den 18.22): Bor ikke så veldig langt unna Hamar. Tidlig i 30årene. Har også bestemt meg for å prøve å utvide nettverket mitt så send gjerne en pm om du fortsatt trenger det. Henger meg på denne. Jeg bor heller ikke så langt unna hamar. Så er bare å kontakte meg om dere vil bli kjent og møtes😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame83 Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august (endret) Hei er nyinnflyttet mellom hamar og elverum, og har ikke nettverk her. Hvis dere fremdeles ønsker å bli kjent med noen så ta kontakt Endret 18. august av Dame83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame83 Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august Intro skrev (På 31.3.2024 den 12.32): Henger meg på denne. Jeg bor heller ikke så langt unna hamar. Så er bare å kontakte meg om dere vil bli kjent og møtes😊 Hei er nyinnflyttet mellom hamar og elverum, og har ikke nettverk her. Hvis dere fremdeles ønsker å bli kjent med noen så ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå