Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere liv andre svangerskap, og når kan evt partner kjenne det? 🙈 har helt glemt med førstemann

Anonymkode: 3bd2c...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente denne kilingen fra uke 14 med nr 2. Tydelige spark fra uke 19 tror jeg. Husker ikke når samboer kjente det😅

Anonymkode: 23551...5b1

Skrevet

Fr uke 16-17 var det ingen tvil, men JM sa oi, det var tidlig. 

Anonymkode: 4a497...51a

Skrevet

Fra uke 12 kjente jeg noe, men det var veldig vagt. Ble sterkere rundt uke 15-16, og fra uke 20-isj kunne jeg kjenne noen av dultene fra utsiden. 

Men vet om mange som har kjent mye senere enn meg også, normalen er stooor. 

Anonymkode: 31cbb...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Fra uke 12 kjente jeg noe, men det var veldig vagt. Ble sterkere rundt uke 15-16, og fra uke 20-isj kunne jeg kjenne noen av dultene fra utsiden. 

Men vet om mange som har kjent mye senere enn meg også, normalen er stooor. 

Anonymkode: 31cbb...6a2

Heilt likt her faktisk! 😂 eg tenkte i veke 12 at det kan umogleg stemme, men var så tydeleg etter kvart at det var bevegelse eg kjende.

Skrevet

Mye tidligere enn med nr 1, godt mulig fordi jeg nå visste hvordan det kjentes ut, og hvordan man kjenner forskjell på luft og baby. Tror det var allerede i uke 15-16. 

Anonymkode: 7310b...ce3

Skrevet

Har kjent fra uke 15/16 med alle mine, gravid med nr 3 nå. Husker ikke når partner kjente med de andre, men i dette svangerskapet var det vel rundt uke 19.

Anonymkode: 5bd46...26a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har kjent fra uke 15/16 med alle mine, gravid med nr 3 nå. Husker ikke når partner kjente med de andre, men i dette svangerskapet var det vel rundt uke 19.

Eller var det uke 18 han kjente det kanskje... Da jeg var på utvidet hjerteundersøkelse så sparket ihvertfall baby veldig tydelig i proben under undersøkelsen og legen mente hun var veldig sprelsk og sterk, moro å se på ultralyd samtidig  😊 var da 20 uker og far hadde kjent spark i et par uker.

Skrevet

Er 14 uker på vei med nummer to og venter forstatt😂 med nummer 1 kjente jeg spark i uke 17

Anonymkode: 31509...57b

Skrevet

Uke 23 med første og uke 16 med andre.

Anonymkode: 3ca03...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...