AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #41 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg ble gravid på fryst blasto. 40 år. Baby ligger her ved siden av meg. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 42ce2...d72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #42 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ble gravid på fryst blasto. 40 år. Baby ligger her ved siden av meg. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 42ce2...d72 Tusen takk for svar ❤️ og tusen takk ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #43 Del Skrevet 8. desember 2022 Fra bioteknologiloven: Foreldre som har fått barn ved hjelp av donert ubefruktet egg eller donert sæd, skal informere barnet om dette så tidlig som mulig. Når et barn som er født etter assistert befruktning ved hjelp av donert ubefruktet egg eller donert sæd blir 15, år har det en rett til å få opplysninger om donors identitet. Anonymkode: 79107...4ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #44 Del Skrevet 8. desember 2022 Min kollega og kona fikk barn på siste ivf forsøk i Danmark. Begge var over 40 år. Nå har de en søt 4 åring💖 Anonymkode: 6ff5d...903 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #45 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har prøvd å få barn i 4 år, 2 år med ivf, Anonymkode: 70903...ae9 Ja forstår. Er selv barnløs. Men eggdonasjon er et stort samfunnseksperiment uten tanke på barna eller hva voksne donor barn forteller om sin opplevelse av å være donor barn. Mange donor barn er ulykkelig over sin situasjon og føler seg som en kjøpt vare på bestilling. De har hatt en følelse av at noe ikke stemmer. Og når de finner ut at de er donor barn så føle mange seg sviktet og bedratt. Derfor er det viktig at skal man "Kjøpe barn" så må dem få vite om sitt slekts opphav, det er en menneskerett og det betyr så mye for et menneske å kjenne sin bakgrunn og slekts historie. Det er jo derfor Dna og slekt søkning er så populært. Anonymkode: 4ee4f...47b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #46 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min kollega og kona fikk barn på siste ivf forsøk i Danmark. Begge var over 40 år. Nå har de en søt 4 åring💖 Anonymkode: 6ff5d...903 Åh så koselig og bra ❤️❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #47 Del Skrevet 8. desember 2022 Denne tråden tok en trist vending. håper det klaffer for dere ❤️ Og at dere får oppfylt ønsket deres. Anonymkode: f507a...81a 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #48 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Denne tråden tok en trist vending. håper det klaffer for dere ❤️ Og at dere får oppfylt ønsket deres. Anonymkode: f507a...81a Tusen takk for fine ord ❤️❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #49 Del Skrevet 8. desember 2022 Altså jeg er ikke redd for eggdonasjon, men det er jeg som blir moren, ikke donor så er jo litt det at hvis vi får donor barn så tror kanskje barnet at donoren da er moren men blir jo ikke det. Men uansett innlegget mitt var ikke ment å handle om eggdonasjon Anonymkode: 70903...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #50 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Altså jeg er ikke redd for eggdonasjon, men det er jeg som blir moren, ikke donor så er jo litt det at hvis vi får donor barn så tror kanskje barnet at donoren da er moren men blir jo ikke det. Men uansett innlegget mitt var ikke ment å handle om eggdonasjon Anonymkode: 70903...ae9 Det vanlige er å kalle den som får donert til seg egget og føder barnet for mamma og donoren omtaler man nettopp som donor. Barnet vil ikke bli forvirret, selvfølgelig er det bare du som er mamma. Sånn er det med spermdonasjon også. Kjenner ingen som er donorbarn som snakker om donoren som forelder. De har jo ikke en relasjon. Bare du er mamma for barnet som du føder ved hjelp av donor. Anonymkode: 79107...4ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #51 Del Skrevet 8. desember 2022 Er fult klar over at tung ikke er likt for alle. Men jeg ble anbefalt Maigaard klinikken i Århus fordi jeg er ett "vanskelig" tilfelle,hadde dårlig egg kvalitet. Hadde mange forsøk offentlig men ble aldri noe som kunne settes inn engang. Reise så til Danmark, og der fikk jeg satt inn to egg på første forsøk. Ble ikke gravid da,men på andre forsøk satt den. Nå skal det sies at jeg mellom offentlig forsøk og privat gjor flere andre ting, bl.a fikk jeg spesial tillatelse til å innføre ett kosttilskudd fra USA som kalles Mor-tilskudd eller noe slikt. Og jeg var hos en Sjaman og fikk "renset" eggstokkene mine ( merkelig nok ). Men kan ikke få sagt gode nok ord om Maigaard. Anonymkode: dfec7...fc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #52 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er fult klar over at tung ikke er likt for alle. Men jeg ble anbefalt Maigaard klinikken i Århus fordi jeg er ett "vanskelig" tilfelle,hadde dårlig egg kvalitet. Hadde mange forsøk offentlig men ble aldri noe som kunne settes inn engang. Reise så til Danmark, og der fikk jeg satt inn to egg på første forsøk. Ble ikke gravid da,men på andre forsøk satt den. Nå skal det sies at jeg mellom offentlig forsøk og privat gjor flere andre ting, bl.a fikk jeg spesial tillatelse til å innføre ett kosttilskudd fra USA som kalles Mor-tilskudd eller noe slikt. Og jeg var hos en Sjaman og fikk "renset" eggstokkene mine ( merkelig nok ). Men kan ikke få sagt gode nok ord om Maigaard. Anonymkode: dfec7...fc7 Jeg holder på med siste forsøk hos spiren ( privat) nå, sjekket alt som kan sjekkes, men er kvaliteten, jeg får ut mange egg så er liksom det å finne gullegget sier de ❤️ ble gravid ved spiren i januar men mistet så jeg kan tydeligvis bli gravid ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #53 Del Skrevet 9. desember 2022 Masse lykke til ❤️ ignorer den tullete debatten som kom opp, denne tråden handler jo nettopp om deg. Anonymkode: 17498...ef8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #54 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Masse lykke til ❤️ ignorer den tullete debatten som kom opp, denne tråden handler jo nettopp om deg. Anonymkode: 17498...ef8 Tusen takk ❤️❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #55 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 17.31): TS her : da har jeg hatt uttak i dag, 12 egg ut, blir innsett onsdag ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #56 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her : da har jeg hatt uttak i dag, 12 egg ut, blir innsett onsdag ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Ønsker deg masse lykke til! 🤞 12 egg er jo veldig bra, her er det masse potensiale. Anonymkode: 79107...4ae 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #57 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS her : da har jeg hatt uttak i dag, 12 egg ut, blir innsett onsdag ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Masse lykke til. Har selv tvillinger etter eggdonasjon. Anonymkode: 5e700...97e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #58 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Masse lykke til. Har selv tvillinger etter eggdonasjon. Anonymkode: 5e700...97e Tusen takk ❤️ så koselig håper jeg slipper eggdonasjon men veldig fint at det hjelper andre ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #59 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): TS her : da har jeg hatt uttak i dag, 12 egg ut, blir innsett onsdag ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Krysser fingrene for deg 🤞🏻❤️ Anonymkode: 17498...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #60 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk ❤️ så koselig håper jeg slipper eggdonasjon men veldig fint at det hjelper andre ❤️ Anonymkode: 70903...ae9 Var lang vei å gå for oss også. Anonymkode: 5e700...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå