alicante Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/12/08/451632.html Er det mulig?!? Hvis dette er tilfelle bør gjerningsmannen virkelig få en straff som svir - at det går an! Uff, jeg blir helt skremt jeg - stakkars menneske...
Gjest Gamle Alex Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Alle gjerningsmenn som forgriper seg på andre burde få straff som svir. Forferdelig sak Endret 8. desember 2005 av Gamle Alex
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Uff, jeg har ikke annet å si enn at jeg ble fysisk kvalm. Stakkars kvinne!
Gjest Huldali Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Lurer litt på om overgripere søker seg til slike stillinger for å begå overgrep? Barnehageansatte som begår overgrep mot små barn, sykepleiere som missbruker sine pasienter. Lurer på hvordan man kan forhindre dette? Hvis det ikke er noe tidligere register på at de har begått overgrep, kan hvilke som helst potensiell overgriper søke seg til sitt "mekka" av mennesker som han/hun kan missbruke. Det er helt sykt. Stakkars mennesker! Og dette gjelder mennesker som har det vondt fra før av også, der støttepersonen blir en overgriper.
alicante Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2005 Alle gjerningsmenn som forgriper seg på andre burde få straff som svir. Forferdelig sak ← Ja, helt enig. Det er ganske mye "elendighet" ute og går, så det er kanskje dødfødt å "hisse seg opp" over en sånn sak, men jeg ble så satt ut når jeg først leste det at jeg ville dele det med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå