AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Hvorfor er det musikk på full speed slik at det blir "Alvin og gjengen" stemmer? Skikkelig slitsomt for oss voksne å høre på. Hilsen sur pappa Anonymkode: 782b3...6ae 1
Gjest MuggenKanari Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Gi ungen din høretelefoner så slipper du å høre på. Hilsen problemløser
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Lær ungen din å ta hensyn til de rundt seg Anonymkode: 87a85...2e1 1
Gjest Sprite Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lær ungen din å ta hensyn til de rundt seg Anonymkode: 87a85...2e1 Dette
Mezzosoprena Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Høretelefoner, hvorfor har du ikke tenkt på dette selv?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 Hun vil ikke ha på hodetelefoner eller airpods, sier det klør i ørene. Kommenterer dette 10 g pr dag og det går ikke inn. Vurderer å gi Bennett tiktok og snap forbud når hun er utenfor rommet sitt. Hjemme hos moren er ingen regler på sånne ting, for moren synes det bare er "festlig", og legger ikke merke til det. Den j**** lyden kommer langt inn i hjernebarken min. Ts Anonymkode: 782b3...6ae
Mezzosoprena Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun vil ikke ha på hodetelefoner eller airpods, sier det klør i ørene. Kommenterer dette 10 g pr dag og det går ikke inn. Vurderer å gi Bennett tiktok og snap forbud når hun er utenfor rommet sitt. Hjemme hos moren er ingen regler på sånne ting, for moren synes det bare er "festlig", og legger ikke merke til det. Den j**** lyden kommer langt inn i hjernebarken min. Ts Anonymkode: 782b3...6ae "Vil ikke ha på", er ikke gyldig grunn til å ikke ta hensyn til de rundt seg. Hvis barnet er så sta på å ikke bruke hodetelefoner, kan du selvfølgelig gi TikTok (eller lyd generelt da)-forbud utenfor rommet. Det hadde jeg glatt gjort. 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 Hun merker ikke at lyden er på har jeg skjønt. Er det andre foreldre som irriterer seg og blir sliten av lyder fra tiktok og lignende? Ts Anonymkode: 782b3...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hun vil ikke ha på hodetelefoner eller airpods, sier det klør i ørene. Kommenterer dette 10 g pr dag og det går ikke inn. Vurderer å gi Bennett tiktok og snap forbud når hun er utenfor rommet sitt. Hjemme hos moren er ingen regler på sånne ting, for moren synes det bare er "festlig", og legger ikke merke til det. Den j**** lyden kommer langt inn i hjernebarken min. Ts Anonymkode: 782b3...6ae Vil ikke nei. Neimen da så Anonymkode: 87a85...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun merker ikke at lyden er på har jeg skjønt. Er det andre foreldre som irriterer seg og blir sliten av lyder fra tiktok og lignende? Ts Anonymkode: 782b3...6ae Jeg irriterer meg en del, spesielt når jeg er i stuen. Vi bor trang og ene ungdommen har soverom på hemsen. Hører ALT som foregår der oppe. Og Tik-Tok er noe av det mest irriterende, mest fordi samme irriterende, bråkete lyden/musikken går om igjen og om igjen. Lurer på om det er fordi han ser samme korte, irriterende video flere ganger på rad? (aner ikke, har ikke tik tok selv) Det er så slitsomt! Det er også slitsomt med all den tytingen og bråkingen når han spiller eller bare snakker med kompiser. Sitter med headphones og snakker på fullt volum. Tror ikke han hører selv hvor mye han bråker. Vi tar det opp daglig, men han snur det hele rundt, nekter å vedkjenne seg og mener vi er voldsomt sensitive og overreagerer... Anonymkode: 8a85e...525 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hun vil ikke ha på hodetelefoner eller airpods, sier det klør i ørene. Kommenterer dette 10 g pr dag og det går ikke inn. Vurderer å gi Bennett tiktok og snap forbud når hun er utenfor rommet sitt. Hjemme hos moren er ingen regler på sånne ting, for moren synes det bare er "festlig", og legger ikke merke til det. Den j**** lyden kommer langt inn i hjernebarken min. Ts Anonymkode: 782b3...6ae Gi henne et valg mellom å enten bruke høretelefoner eller å sitte på rommet sitt. Hva er det som klør på høretelefonene, er det noe som kan justeres på? Anonymkode: 80ba6...ff3 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gi henne et valg mellom å enten bruke høretelefoner eller å sitte på rommet sitt. Hva er det som klør på høretelefonene, er det noe som kan justeres på? Anonymkode: 80ba6...ff3 Det klør i ørene mener hun, men ørene er sjekket ut og alt er ok. Ts Anonymkode: 782b3...6ae
Gugglo Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hun merker ikke at lyden er på har jeg skjønt. Så bra! Da kan du bare skru av lyden på mobilen hennes så vil hun ikke merke at den er skrudd av! 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 Hvis du har en unnskyldning til å legge ned forbud mot Tiktok så gjør det! Det er så mye fælt der inne som unger ikke bør se, om de så er 16 år. Det er livevideoer som Tiktok har INGEN kontroll på, og de er veldig slappe med å overholde egne regler. Det er ikke bra å få alle disse inntrykkene. Anonymkode: 20912...c07 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det klør i ørene mener hun, men ørene er sjekket ut og alt er ok. Ts Anonymkode: 782b3...6ae Tenkte kanskje at de ikke passet slik at de sitter komfortabelt på henne. Men det høres ut som at hun er ganske ung? Skjønner ikke helt hvorfor hun må ha tiktok? Det kommer nye korte videoer hele tiden, og man blir fort overstimulert hvis man sitter lenge på den appen. Mye skummelt der inne også. Anonymkode: 80ba6...ff3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenkte kanskje at de ikke passet slik at de sitter komfortabelt på henne. Men det høres ut som at hun er ganske ung? Skjønner ikke helt hvorfor hun må ha tiktok? Det kommer nye korte videoer hele tiden, og man blir fort overstimulert hvis man sitter lenge på den appen. Mye skummelt der inne også. Anonymkode: 80ba6...ff3 13 Ts Anonymkode: 782b3...6ae
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 Ikke for å kuppe tråden…. MEN for å påpeke noe som er påpekt 10000000000 ganger før… Hadde du signert som ste/bonus forelder i denne tråden, hadde du blitt halshugd🙈 Uansett; Jeg stenger tiden på tlf, om de ikke hører her🧘♀️ Alle tre barna har SVIN dyre øretelefoner og airpods og egne rom og en hel etage for seg selv, med tv og alt..Der de kan gjøre akkuratt som de vil.. Å sitte med telefonen med volum i sofaen når vi en sjeldent gang ser på tv, og de ikke responderer når vi har VENNLIG bedt de om å skru ned… Ja, da stenger jeg tiden dems gjennom foreldrekontrollen..Forlater de stuen da, skrur jeg på igjen… Og ja, dette er en strategi som vi voksne og barn ble enige om sammen… Jeg straffer de ikke med å ta tlf fra de altså.. Jeg stenger den pga lyden… Da skvetter de ofte til, og sier ja, jeg skal ta ned lyden… Og da åpner jeg den igjen.. Jeg har høy toleranse for lyd!! Men når alle tre barna sitter med hver sin tlf eller ipad med lyd i sofaen… Det blir mye til og med for meg🤓🤣 Så lykke til! Anonymkode: c97fa...4ac 2
Gjest MuggenKanari Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun vil ikke ha på hodetelefoner eller airpods, sier det klør i ørene. Kommenterer dette 10 g pr dag og det går ikke inn. Vurderer å gi Bennett tiktok og snap forbud når hun er utenfor rommet sitt. Hjemme hos moren er ingen regler på sånne ting, for moren synes det bare er "festlig", og legger ikke merke til det. Den j**** lyden kommer langt inn i hjernebarken min. Ts Anonymkode: 782b3...6ae Hvis det klør i ørene selv med hodetelefoner som er over ørene og ikke i, så har hun kanskje lyden alt for høyt på.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun merker ikke at lyden er på har jeg skjønt. Er det andre foreldre som irriterer seg og blir sliten av lyder fra tiktok og lignende? Ts Anonymkode: 782b3...6ae Vil ikke at barna skal bruke AirPods eller hodetelefoner, og finner lyden svært irriterende. Her er regelen at i stuen skal all lyd fra pad og telefon være av. Ønsker man lyd går man på rommet. Anonymkode: e4b1b...08f 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun vil ikke ha på hodetelefoner eller airpods, sier det klør i ørene. Kommenterer dette 10 g pr dag og det går ikke inn. Vurderer å gi Bennett tiktok og snap forbud når hun er utenfor rommet sitt. Hjemme hos moren er ingen regler på sånne ting, for moren synes det bare er "festlig", og legger ikke merke til det. Den j**** lyden kommer langt inn i hjernebarken min. Ts Anonymkode: 782b3...6ae Er jo bare å si at du ikke vil høre på det, og gi henne valget; headset eller gå på rommet for å se TikTok. Anonymkode: a154e...954 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå