AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 I Norge er det lettere å bli millionær enn å få seg dame. I u-land er det lettere å få seg dame enn å bli rik. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ble født i et u-land. Hadde vært fattig, men hadde i det minste fått dame og vært lykkelig. Anonymkode: 17d55...af8 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I Norge er det lettere å bli millionær enn å få seg dame. I u-land er det lettere å få seg dame enn å bli rik. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ble født i et u-land. Hadde vært fattig, men hadde i det minste fått dame og vært lykkelig. Anonymkode: 17d55...af8 Er virkelig ikke noe hokus pokus å «få seg dame». Humor, trygghet og selvtillit som ikke bikker over i arroganse, så er mye gjort. Glem fokus på kropp/utseende, penger, jobb/status. Fokuser på personlighet og få frem dine gode sider med glimt i øyet. Anonymkode: 208c5...e22 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Det stemmer ikke. Det er langt færre mennesker med mange millioner i banken enn mennesker med kjæreste. Anonymkode: 913b6...e83 20
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Bli rik da. Så får du både penger og dame. Anonymkode: fd516...69c 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Er du uattraktiv og intelligent er det lettere å bli rik enn å få dame. Er du attraktiv og uintelligent er det lettere å få dame enn å bli rik. Så er det en dominoeffekt og. De som ikke har dame fokuserer mer på karriere og utdanning, og gjør det dermed bedre. Anonymkode: c4e55...3de
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 Ikke ha fokus på at du må ha dame for å bli lykkelig. Lykkelig er noe du må bli selv. Å prøve å få seg en dame for å bli lykkelig er ingen god start. Det blir altfor mye urealistiske forventninger til henne. På den måten får du aldri dame og blir aldri lykkelig Anonymkode: 165e0...579 4 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 Eller så hadde rike komt og tatt med damene hjem så det ble 1 dame per 10 menn og du hadde ikke sjanse alikevel Anonymkode: 74152...b63
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glem fokus på kropp/utseende, penger, jobb/status. Fokuser på personlighet og få frem dine gode sider med glimt i øyet. Personlighet hjelper ikke når kvinner ikke engang kommer bort til deg. Anonymkode: bbd40...392
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Personlighet hjelper ikke når kvinner ikke engang kommer bort til deg. Anonymkode: bbd40...392 Du kan gå bort til damene, og by på personligheten Anonymkode: 58a5d...c58 9 1
Veggdyret Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Å bli millionær i Norge vil sånn ca si å få seg en 100%-stilling med minstelønn, bo på gutterommet og spare penger i 4-5 år, vips har du en million på konto. En million er faktisk ikke veldig mye penger i dagens Norge. Landet er også stappfullt av millionærer, selv om en stor andel av dem har formuen bundet opp i huset de bor i. MEN: Landet er også stappfullt av menn som har fått seg dame! Det er faktisk ikke vanskelig å få seg dame. Vær blid og imøtekommende, tenk "nå skal jeg bli kjent med et spennende menneske!" istedenfor "nå er det mulighet for fitte i kveld!" og aller viktigst - gå for noen i din egen liga. Bommer du 5 ganger på rad, så går du 1 hakk ned på skalaen. Fortsett til du får napp. 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 Veggdyret skrev (2 minutter siden): Å bli millionær i Norge vil sånn ca si å få seg en 100%-stilling med minstelønn, bo på gutterommet og spare penger i 4-5 år, vips har du en million på konto. En million er faktisk ikke veldig mye penger i dagens Norge. Landet er også stappfullt av millionærer, selv om en stor andel av dem har formuen bundet opp i huset de bor i. MEN: Landet er også stappfullt av menn som har fått seg dame! Det er faktisk ikke vanskelig å få seg dame. Vær blid og imøtekommende, tenk "nå skal jeg bli kjent med et spennende menneske!" istedenfor "nå er det mulighet for fitte i kveld!" og aller viktigst - gå for noen i din egen liga. Bommer du 5 ganger på rad, så går du 1 hakk ned på skalaen. Fortsett til du får napp. Nå er det jo ikke gitt at TS er mann da... Anonymkode: 32b8b...a3f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan gå bort til damene, og by på personligheten Anonymkode: 58a5d...c58 Personlighet spiller bare en rolle over et visst nivå på utseende. Det er forsket på. Anonymkode: bbd40...392
Veggdyret Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nå er det jo ikke gitt at TS er mann da... Anonymkode: 32b8b...a3f Jeg tror det er atskillig vanskeligere for lesbiske å få seg dame i u-land (der det gjerne er forbud ved lov) enn i Norge, så jeg er rimelig sikker på at TS er en mann, basert på startinnlegget hans (evt. hennes). 9 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er det jo ikke gitt at TS er mann da... Anonymkode: 32b8b...a3f Nei det er det ikke, men det er overveiende sannsynlig. Særlig fordi dette høres ut som enda en tråd som bygger på noen ulmende incel-holdninger, som gror frem. Anonymkode: e2d8c...3a4 8 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Personlighet spiller bare en rolle over et visst nivå på utseende. Det er forsket på. Anonymkode: bbd40...392 Slutt med å fronte denne kvasiforskningen som støtter sånne kvinnefiendtlige holdninger. Dere er overalt og i alle tråder på KG om dagen. Anonymkode: e2d8c...3a4 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Personlighet hjelper ikke når kvinner ikke engang kommer bort til deg. Anonymkode: bbd40...392 Hvorfor skal kvinner komme bort til deg, hvis du ikke ønsker å gå bort til de heller? Anonymkode: e2d8c...3a4 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Personlighet spiller bare en rolle over et visst nivå på utseende. Det er forsket på. Anonymkode: bbd40...392 Selvfølgelig er bra utseende et pluss - gjelder for begge kjønn det. Om man går etter personer på nivå med ens eget utseende + at man selv har flott personlighet, da er oddsene der. Anonymkode: 58a5d...c58 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 Ja, god idé: flytt til et u-land. Ta med deg gjengen. Anonymkode: 8429e...397 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 Ser ingen thaimenn som sitter på Reddit og klager over at de har lite tilgang på damer. Dette er et fenomen som mange norske menn har slengt seg på fordi de føler at de har rett på å få dame. Anonymkode: e2d8c...3a4 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 Jeg skjønner ikke hele den "hvorfor ligger ingen med meg" greia. Jeg er mann 1.73m med en temmelig gjennomsnittlig jobb med 600k i lønn. Har aldri hatt vanskelig for å finne dame. Har ikke forsøkt Tinder siden venners venner alltid har funket. Alle dere som sliter på nett, kjenner dere ikke folk IRL? Anonymkode: 5926b...9ac 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå